s tou šírkou plášťov je to take ošemetne, Jazdil som 44mm thunderá na 22mm ráfkoch a viacej sa mi lubia terajšie 36mm thundera na nich, lepšie sa roztáčaju do rýchlosti (neviem či 120-130g môže robiť rozdiel...) a aj sa lepšie drží vyššia rýchlosť na asfalte (neviem či su viac aero alebo čím to je, nie su do takej žiarovky ako tie široke), Bonus je že su velmi pohodlne aj tie užšie, a lepšie držia v zákrutách menej sa žuju, no rozdiel v tlakoch je ale priepastný. Na 44mm plášte som vozil tlaky 2,4 a 2,6 a do terenu som ešte vypustil, ale na tieto 36tky musím vpredu 3 bary a vzadu 3,2. na asfalt, lebo ked sa postavím a zadupem žuje sa mi už dosť predný plášť pri nižšom tlaku, prípadne ked si dám spodný úchop . Inak reálne maju 36mm thundera na 22mm ráfikoch až 38mm a tie 44mm mali až 47mm. Vo fakt rozbitom terene je ale ten širši plašť istejši ale napríklad na tei 44mm plášte by som potreboval aspon 26-27mm
ráfik aby to bolo ono podľa mňa. Na druhom graveli mám 40mm plášte na 25mm
ráfiku to mi príde ako dosť univerzálne aj na polnu cestu aj na asfalt pri dobrých tlakoch samozrejme. Inak neviem ako to máte ale ked idem na výjazd podľa terenu bud vypustim tlak alebo dofukam, čo je dobré na asfalt nie je dobre v lese