Neviem ako subaru ale sestra ma tu novu corollu a chcela si dat gulu ale to auto ma tak malu hmotnost tahaneho privesu ze sa na to vykaslala lebo ked odpocitas hmotnost voziku tak tam nalozis prd makovy.
23.08.2024 - 12:39:02
00
bezny vozik agados hmotnost cca 150kg, cize legalne vies nalozit 600kg nakladu. Nepotiahne korola 750kg ?
23.08.2024 - 12:43:28
00
Urcite nie. To bolo ovela nizsie cislo. Niekde okooo 300 +- co si pamatam. Musim sa spytat presne.

Edit: 1.8 Hybrid (140 k) e‑CVT: 750 kg brzděný, 450 kg nebrzděný

Samozrejme hovorim o nebrzdenom voziku co si vies pozicat za par eur ked ides niekde po strk alebo piesok a pod.


Naposledy upravil scarinko dňa 23.08.2024 - 12:56:06, celkovo upravené 1 krát.

23.08.2024 - 12:53:28
10
scarinko, Outback ma max zatazenie pri nebrzdenom privese 750 kg a pri brzdenom 2000 kg.
23.08.2024 - 12:56:05
01
Aj som myslel ze subaru to ma lepsie. Neviem preco ta corolla ma tak malo. Na focuse mk2 ma gulu, my uz na oktavke3 tiez mame.
23.08.2024 - 12:57:21
00
tahali ste niekto na outbacku s cvt karavan? ze ako si to rozumie
23.08.2024 - 13:21:29
00
clxno1 napísal:
scarinko, Outback ma max zatazenie pri nebrzdenom privese 750 kg a pri brzdenom 2000 kg.


ale pri brzdenom a takomto naklade uz bude treba aj BE skupinu. niezeby to niekto riesil na slovensku. teda samozrejme nemusis presiahnut 3.5 ale tak vieme ako to byva.
23.08.2024 - 13:47:02
00
Vďaka všetkým za odpovede k Atkinson motoru. Mohol som to lepšie špecifikovať. Žena má Toyotu Yaris cross, ale verzia benzínový motor Atkinson, CVT, žiadny hybrid. Predtým mala iné auto s CVT, kde motor pracoval pri vyšších otáčkach. U Toyoty ma zarazili nízke otáčky a tak mi to začalo vŕtať hlavou. Ale keďže to používa ako motorovú nákupnú tašku len v meste, tak je to asi jedno.
23.08.2024 - 15:02:28
00
Vzdy som to chcel urobit…😅😇

Prílohy:

IMG_8899.jpeg
IMG_8899.jpeg 283.69 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_8902.jpeg
IMG_8902.jpeg 353.99 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_8897.jpeg
IMG_8897.jpeg 291.09 KiB thumb_up0thumb_down

23.08.2024 - 15:15:37
012
petrik napísal:
ale pri brzdenom a takomto naklade uz bude treba aj BE skupinu. niezeby to niekto riesil na slovensku. teda samozrejme nemusis presiahnut 3.5 ale tak vieme ako to byva.


Pokiaľ viem, tak je jedno či je brzdený alebo nie, pri celkovej hmotnosti vozíka s nákladom 750 kg ti stále stačí B až do 4250 kg celej súpravy.
23.08.2024 - 15:41:43
00
On narážal na tých 2000kg...
23.08.2024 - 16:45:33
00
Jezus napísal:
Neviem o tom, ze by s CVT boli nejake zasadne problemy, ale to sa musis spytat vyslovene ludi co sa venuju servisovaniu Subaru, ze ake maju s tymi prevodovkami dlhodobe skusenosti pri vyssich najazdoch. S cim ale treba ratat je, ze vymena oleja v CVT prevodovke je vyslovene nutnost cca kazdych 50 tisic km ak ma ta prevodovka fungovat. Ale jedna vec pri Subaru CVT na ktoru asi treba dat pozor je, ze dlhe rovinate dialnicne trasy na tempomate, kde sa nemenia otacky motora resp. sa menia len minimalne mozu byt problem, lebo sa opotrebovava len jedna konkretna draha po ktorej ten kovovy "remen" stale ide. Ale neviem kolko km trva, kym to opotrebenie dosiahne kriticku hranicu. Opät otazka ci sa s tym realne uz stretli v servise.
dobrý olej má si s tým poradiť.
doživotná náplň akejkoľvek prevodovky je mýtus

Stacionárne motory majú lepšiu účinnosť ako tie v aute, lebo pracujú a sú naladené na konkrétny pracovný bod.
Auto s cvt sa tiež snaží čo najdlhšie ostať v optimálnom bode. So stupnovou prevodovkou sa to vždy nedá
24.08.2024 - 14:44:10
00
Niekde na internete som narazil na zaujímavú fičúru... Pri diaľkovom ovládaní zatvárania auta pridržaním gombíka zamykajúceho auto sa otvorené elektrické okná zatvoria. Hm, o tomto som vedel, občas to používam. Dokonca Octavia z konca minulého storočia automaticky pri zablokovaní dverí skúsila zatvoriť všetky okná a otvorené zatvorila.

Ako novinku som sa dozvedel, že pri otváraní auta diaľkovým ovládačom podržaním gombíka odblokujúceho dvera sa okná (elektricky ovládané) začnú otvárať... Dnes som to vyskúšal. Na 14 ročnej Fabii mi to funguje. Ako som mohol žiť 14 rokov bez tejto vychytávky? Dokonca dlhšie, lebo možno aj predchádzajúca Octavia mala takúto vychytávku...
30.08.2024 - 20:16:21
00
Takže teplá voda objavená 😁
To mi fungovalo na Okte ročník tuším 2002
30.08.2024 - 21:05:54
02
peter120 napísal:
Stacionárne motory majú lepšiu účinnosť ako tie v aute, lebo pracujú a sú naladené na konkrétny pracovný bod.

Minule me prekvapilo, ze kamosov Nissan Qashqai je motor-generator koncept a pohon cisto elektricky, pricom bez nastartovaneho motora to neprejde ani meter a ani dobijat zo zasuvky sa to neda (ma len malu baterku ako buffer/na rekuperaciu). Oznacuju to e-power. Propaguju to ako mestske vozidlo, ale aj tak by ma zaujmalo, ci to na dialnici dokaze jazdit uspornejsie ako ne-elektro klasika.
30.08.2024 - 22:14:31
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up