A co sa vam na tych novych BMW nepaci? Ha?
01.08.2024 - 21:51:47
00
Za mna to nie su len obrie ladvinky, aj ked aj to je nieco fakt nevzhladne, ale celkovo preplacane a prvoplanovane tvary. Posobi to strasne lacno. Napriklad prva X6 bola sice obludka, ale tvarovo to drzalo pokope a bolo to sice velke, a kusok svojou kostrou netradicne (kupe SUV), ale pekne auto. Nova X6 je nieco absolutne priserne, vsetky tie krkolomne tvary, vyduchy, spojlery, fuj. Bangl mal odvazne tvary, ale da sa tam vidiet nejaka dizajnova cistota, odvaha, ale toto co teraz stvaraju je katastrofa za mna.
01.08.2024 - 22:05:06
02
No a vysvietená ladvina na 7mičke,to je najvác
01.08.2024 - 22:09:46
03
Alebo cele XM, Kriste pane. Na svadbe som mal kabrio E30 (plastak) a predtym som jazdil chvilu kupe E30 (chromak), az ma srdce zaboli ked si spomeniem ake to boli auta a ake su teraz. Nedavno som mal na testovanie i5 a akoze ocareny som bol, najma vnutri a jazda (vonkajsok so-so), ale to auto je ako celok uplny nezmysel.
01.08.2024 - 22:17:49
01
radovan192 napísal:
Zmena z "celeste" na "racing green". Na Bianchi som mal 60mm vysoké ráfiky, teraz mi tieto 45mm pripadajú tak subtílne :D
Zatiaľ jeden postreh: na Bianchi Oltre XR3 systém "countervail" naozaj fungoval, bol podstatne pohodlnejší a to som vozil galusky 25mm na 8 bar. Dogma je tuhšia. Ale nesťažujem si, vozím sa pre radosť.


V Bianchi sa moc nevyznam, ale to "CV" je optional pre XR3? Imroman mal nejaký nižší model s "CV" a prirovnával to k niečomu ako Roubaix od Specialized.
Ja som teda zrovna presadol z Roubaix na F12 a tá F12 mi prišla skoro tak pohodlná ako Roubaix SL3 (ten s tými elastomermi), ale samozrejme tuhá v zábere (v kontraste so žuvačkovitým prejavom tej SL3).
Inak dosť robia aj kolesá - na originál MOST Ultrafast, čo sú Vision 40, to bolo citeľne pohodlnejšie ako na aktuálnych Fulcrum Speed 40.
02.08.2024 - 08:13:49
00
Ja som svoju Dogmu trosku odlahcil. Nieco cez 500g dole. Teraz vazi presne 7 kg so vsetkym. Bez pedalov, kosikov a drziakov to vychadza na nejakych 6.75kg.

Prílohy:

IMG_3982.jpg
IMG_3982.jpg 524.14 KiB thumb_up3thumb_down

02.08.2024 - 11:48:54
211
Čím si odľahčil? Vidím kľuky a ďalej?
02.08.2024 - 12:01:04
00
Tieto kolesá sa mi náramne páčia.
02.08.2024 - 13:03:43
00
Nazgul napísal:
Čím si odľahčil? Vidím kľuky a ďalej?

Bol to taky 3 mesacny proces. Postupne som vymenil THM Clavicula kluky, Carbon-Ti prevodniky, Bjorn Setka sedlo, Speedplay Aero pedale s titanovymi oskami, Overfast osky do kolies z karbonu a EXS omotavka. Este je tu moznost vymenit kokpit a sedlovku za Darimo, ale to by bolo v ciernom karbone co by sa k ramu asi nehodilo.
02.08.2024 - 13:09:17
02
daj potom za 3 mesiace dojmy z overfast osiek prosim. ja som si ich na novy cestak netrufol dat ale to je usetrenych 100g za "nie uplne uletene" peniaze...

cestak je poskladany prve jazdy odjazdene akurat este nesplna niektore esteticke poziadavky tohoto fora tak este chvilu kym ho sem zavesim :D
02.08.2024 - 14:11:20
01
stanlee napísal:
No a vysvietená ladvina na 7mičke,to je najvác

images3.memedroid.com
šmakocinky
02.08.2024 - 17:09:13
04
Nový cockpit + zimná údržba v lete

Prílohy:

IMG_7967.jpeg
IMG_7967.jpeg 263.8 KiB thumb_up1thumb_down

03.08.2024 - 17:57:21
05
TomasiskoS napísal:
Ja som svoju Dogmu trosku odlahcil. Nieco cez 500g dole. Teraz vazi presne 7 kg so vsetkym. Bez pedalov, kosikov a drziakov to vychadza na nejakych 6.75kg.


To mi nejde do hlavy. Kukaj toto
https://www.cyclingnews.com/news/geraint-thomas-pinarello-dogma-f-at-the-tour-de-france/ co tam máš lahsie?
04.08.2024 - 18:47:39
00
pedal napísal:


Tak na začiatok, sú tam tieto kľuky https://www.thm.bike/en/cranksets/clavicula-se-road-1.html
Tie majú cca o 300g menej, oproti Dura-Ace 12s (tie majú 686g podľa R2-Biker), je to slušné odľahčenie za 1300 EUR. Vrátane wattmetra. Pedále tieč niečo spravia, tieto Speedplay bývajú často ľahšie ako Shimano pedále, tieto sú dokonca jednostranné, takže zas nejaký ten gram dole.
Edit: Sorry, kľuky od THM s wattmetrom sú za 2300,
04.08.2024 - 18:53:36
00
+-100g su osky
04.08.2024 - 18:55:54
00
keyboard_arrow_up