Zdravím. Pred časom som kúpil používaný (nájazd 500km) český e-bike LECTRON ESCONDER MFX so stredovým motorom BAFANG M500 (predtým som dosť gúglil a dočítal som sa, že ak BAFANG, tak M500 a vyššie. M300 je vraj šunt a M400 je niečo na hrane). Mám nastavené tri stupne výpomoci, ale medzi ich prepínaním necítim buď žiadny, alebo takmer žiadny nárast výpomoci - Subjektívne). Neriešil som to, lebo doteraz som s ním jazdil takmer len po rovinke a tam nejakú strašnú výpomoc nepotrebujem). Pred pár dňami som ale na odpočívadle pri cyklotrase stretol známeho na čínskom ACCOLMILLE so stredovým BAFANG M300, tak som sa trošku previezol a ten rozdiel vo výpomoci bol neskutočný a hlavne sa tá výpomoc pri každom prepnutí o stupeň vyššie celkom znateľne zvyšovala. Tak som si dnes dal taký kratší, ale strmý kopec a tá výpomoc aj na najsilnejšom stupni bola dosť slabá, resp. cítil som len slabučký rozdiel medzi stupňom 1 a 3. Na displeji mi nesvieti žiadna chybová hláška. Vedel by mi niekto poradiť, či je to normálny stav, alebo to mám riešiť v nejakom servise? Resp., čo v takomto prípade dokážu v servise poriešiť?
31.07.2024 - 15:56:08
00
Normálny stav to nie je, rozdiel medzi najnižším a najvyšším stupňom asistencie je cca 200%, to by si rozhodne mal cítiť...
31.07.2024 - 16:04:36
00
Ďakujem za odpoveď, myslel som si to :) A stretol si sa už s niečím podobným? Mätie ma to, že nevypisuje žiadnu chybovú hlášku.
31.07.2024 - 16:20:56
00
Za normálnych okolností sa to deje len pri 900Wh batériách pri stave nabitia pod 25%... Inak to môže byť veľa vecí a v prípade, že blbne RJ, tak ani žiaden error nemusí zobraziť...
01.08.2024 - 08:29:17
00
Záleží aj do verzie softu-príklad-mám CTM Areon expert,Bafang M500,nastavenie 1-2-3-B
Známa má ten istý motor aj nastavenie prípomoci,e-bike CTM Wire-môj Areon ťahá aj na 1. stupeň ako lokomotíva,ten Wire pri tom istom nastavení je výrazne slabší
Skúsil by som zmeniť soft,ak teda kvôli tomu nepadne záruka
01.08.2024 - 08:58:55
00
Všetko je o komunikácii s výrobcom (skladačom)... Napríklad DEMA pri probléme v pohode zašle zákazníkovi SW packet, my ho nahráme a problém odstránený...
01.08.2024 - 09:41:55
00
Ono na displeji vidím pri prepnutí na vyšší stupeň aj nárast ampérov..... len nárast sily v motore mi tam chýba. Je ho cítiť, ale fakt len slabučko. Ten motor má tú silu niekde schovanú, len ju musím nejako uvoľniť :D Asi s tým zbehnem do servisu, nech skúsia prehrať soft.
01.08.2024 - 14:51:18
00
A aký tam maš FW vidiš to na displeji.
01.08.2024 - 18:57:05
00
Mám tam: Ctrl info: HW: CR X10N.250.FC 4.2 a SW: CRS10NC361 5i142017,8 a potom ešte Torque info: HW: SR PA212.32.ST.C 1.1 a SW: SRPA212CF10101.1
02.08.2024 - 12:59:19
00
]Možno je to nejaký špeci alebo nový FW lebo ty máš CRS a známe FW sú označené CRX. Tu sú : https://github.com/OpenSourceEBike/Bafang_M500_M600/tree/main/Firmwares/Official/Motor/m500
Možno by ti stačilo nahrať niektorý z nich. Len ten pôvodný sa nedá uložiť a prideš oň.
Skús sa na to opýtať DaDo.Bzz on sa takými vecami zaoberá.
Ak to je ešte v záruke tak kontaktuj predajcu.
02.08.2024 - 13:21:56
01
Záruka skončila pred mesiacom... však ako inak? :D :D :D A ospravedlňujem sa za preklep...Je to CRX10NC361 5i142017.8 :D A taký som na tej stránke nenašiel :D
02.08.2024 - 16:25:38
00
Tak ak už nemáš záruku tak behni k Nazgul-ovi a daj si tam nahrať ten 17A FW z Git hubu ten je dobrý. Máš to dosť blízko. Mal som ho tiež ale dal som si iný, ktorý mi dovolí ísť až do 32V bez zníženia výkonu a dáva až 20A.
02.08.2024 - 18:54:18
00
VTV napísal:
]Možno je to nejaký špeci alebo nový FW lebo ty máš CRS a známe FW sú označené CRX. Tu sú : https://github.com/OpenSourceEBike/Bafang_M500_M600/tree/main/Firmwares/Official/Motor/m500
Možno by ti stačilo nahrať niektorý z nich. Len ten pôvodný sa nedá uložiť a prideš oň.
Skús sa na to opýtať DaDo.Bzz on sa takými vecami zaoberá.
Ak to je ešte v záruke tak kontaktuj predajcu.


Cavko VTV a MinoPino
CRS bude len preklep.

Ano, vidavam aj ja novsie M500ky s v17.8 - 15A.
Ta 17.7 je OK, s nou su ludia spokojni. A je aj v18.9 tiez 17A - tu som este neskusal.

A ako pises, cez CAN bus sa firmware z kontrolera neda odcitat a ulozit. Ale viem to vycitat priamo z cipu, len by som potreboval taky jeden motor a mali by sme potom aj tu v17.8 k dispozicii na experimenty a stale sa mozes potom vratit spat, aby nahodou servis nepindal. ;) (tu sa lahko vieme dostat ku kontroleru, nemusime ani motor davat dole z bajku)

No a potom su tu novsie verzie M500 (rev.B), ktore som zatial videl len v 48V verziach.

VTV, posli mi pls. tu 20A verziu firmwaru.
Daj pozor, ak pojdes dlhsi kopec na 20A, motor dosiahne velke teploty, potom z toho odchadza kontroler casom. Nejak tam nevidim na bafangoch overtemperature ochranu - co vobec nechapem ako je mozne to takto predavat.
Na M600(rev.B) som dosiahol 132C po vybehnuti na Kamzik a nic, ziadny error to nehodilo, alebo redukciu vykonu a slo by to kludne este dalej. Cez 110C v statore by som nesiel.

Power limitation pri nizkom SOC baterky sa da odstarnit oklamanim motora cez K1 BBR, dokonca aj pod 30V. www.k1ebikes.com/bbr

Prílohy:

M500 firmwares.JPG
M500 firmwares.JPG 136.09 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil DaDo.Bzz dňa 03.08.2024 - 18:14:00, celkovo upravené 1 krát.

03.08.2024 - 16:47:15
00
DaDo.Bzz Myslím, že som ti tú verziu už posielal asi na EN fore tam sme sa o tom bavili. Pozri si správy z 21 sep.23
03.08.2024 - 17:19:28
00
Je to ten druhý v tej prílohe.
03.08.2024 - 17:27:53
00
keyboard_arrow_up