Zmena z "celeste" na "racing green". Na Bianchi som mal 60mm vysoké ráfiky, teraz mi tieto 45mm pripadajú tak subtílne
Zatiaľ jeden postreh: na Bianchi Oltre XR3 systém "countervail" naozaj fungoval, bol podstatne pohodlnejší a to som vozil
galusky 25mm na 8 bar. Dogma je tuhšia. Ale nesťažujem si, vozím sa pre radosť.
V Bianchi sa moc nevyznam, ale to "CV" je optional pre XR3? Imroman mal nejaký nižší model s "CV" a prirovnával to k niečomu ako Roubaix od Specialized.
Ja som teda zrovna presadol z Roubaix na F12 a tá F12 mi prišla skoro tak pohodlná ako Roubaix SL3 (ten s tými elastomermi), ale samozrejme tuhá v zábere (v kontraste so žuvačkovitým prejavom tej SL3).
Inak dosť robia aj
kolesá - na originál MOST Ultrafast, čo sú Vision 40, to bolo citeľne pohodlnejšie ako na aktuálnych Fulcrum Speed 40.