Toto sú neuveriteľné diskusie, ako hluchí so slepými. A teda IMO zástanci ICE z toho vychádzajú ako tí blbší (prepytujem za výraz, hádam mi to admin nezmaže). Prečo prepánajána mnohí z vás tak srdnato dokazujete, že BEV sú horšie? Veď skrátka pre niekoho sú lepšie BEV, pre iného zase ICE. Napríklad pri malých denných nájazdoch, možnosti nabíjania z wallboxu a dostatku peňazí je zrejme lepší BEV, pri veľkom dennom nájazde, nemožnosti nabíjania z wallboxu či malom disponabilnom rozpočte je lepšie ICE a medzi tým je 256 odtieňov šedi. A o rok to bude iné a o desať rokov zase iné... nechápem tie flame wars...
Tie zlé emócie sú programovo živené.
1. Keď v Kongrese vyšetrovali Exxon Mobil ohľadom toho, že klamal investorov a verejnosť ohľadom vplyvu fosílnych palív na klimatickú zmenu, vypovedal tam vedec, ktorého si najali v 70. rokoch. Už vtedy predvídali, že pri danom trende sa do 2020 zvýši globálna teplota o 1,5° a CO2 dosiahne 420ppm. Nemýlili sa, boli to vynikajúci vedci. Koncern potom vrhol veľké prostriedky na popieračskú kampaň. Vtip je v tom, že koncern napokon nedostal pokutu za poškodzovanie životného prostredia, ale za to, že klamstvom ohrozil záujmy investorov (!). Odvtedy však ropné koncerny investujú milióny dolárov ročne do kampane, ktorou najprv popierali klimatickú krízu všeobecne, ale potom začali trolovať elektromobilitu a pod. a snažia sa vyvolávať u bežného obyvateľstva pocity ohrozenia vytváraním legiend o tom, ako chce deep state cez green deal obrať ľudí o slobodu, jatria pocity krivdy a pod.
2. K tomu všetkému sa pridáva napr. cez trollfabriky ruská propaganda, keďže Rusko je v istom zmysle benzínová
pumpa zamaskovaná za štát a odklon od fosílnych palív je pre nich existenčná hrozba.
3. Algoritmus sociálnych sietí tému posilňuje, lebo vyvoláva rozhorčené emócie a tým angažovanosť = reklamné príjmy.
Flame wars prebiehajú aj preto, že ten flame niekto polieva benzínom vo forme
.