trionq napísal:
elektricke vlaky maju rovnako baterie ako všetko ostatné.. snad si nemysliš ze elektrinu berú z kolají :lol:

Toto do hlodov fora !

Trionq ty naozaj zijes v dalekej krasnej ziarivej buducnosti.
30.07.2024 - 21:17:02
05
Ale on myslel asi ten detský vláčik čo ide do neho AA bateria a jazdí po drevenych koľajach :)

Vodikovy pohon sa zatial neosvedčil a baterkovemu ešte chviľu potrva kým tiež na to pridu….
Aktivity automobiloek majú produkciu EV na batérie ako výzvu na tiktoku :) za chviľu bude zase nieco iné INN
30.07.2024 - 22:04:08
00
Aj pri cenách elektriny si vyberá, čo sa mu hodí. A čo je dôvodom presunu výroby "čistých" technológií z Nemecka do fosílnej Ázie? Sú to ceny energií.
Evropský průmysl se nadále potýká s vysokými cenami energií ve srovnání s konkurencí z USA či Asie. Vysoké náklady tak v některých případech vedou k odlivu místního průmyslu právě do zmiňovaných regionů. Řady těchto společností rozšíří do konce letošního roku i Solarwatt přesunem výroby baterií z Evropy do Asie.

Obdobně se společnost vyjádřila již v dubnu, kdy oznámila plánované ukončení výroby fotovoltaických panelů v Německu. Od začátku roku se tak jedná o druhého výrobce panelů, který v Německu končí. K podobnému kroku se chystá totiž i švýcarská společnost Meyer Burger, ta však výrobu přesune do USA.
"Z ekonomických důvodů již pokračování provozu v Německu po roce 2024 bohužel není v dohledné době možné," řekl výkonný ředitel společnosti Detlef Neuhaus.

„Diese fatale Entwicklung am Standort Deutschland beschleunigt sich. Die Unternehmen fahren die Fertigung in Deutschland zurück oder verlagern ihre Produktion dorthin, wo Energiekosten, Steuern und Bürokratielasten niedriger sind“, sagte Rainer Kirchdörfer, Vorstand der „Stiftung Familienunternehmen“ und Politik.

In dem aktuellen Energiewendebarometer des Industrie- und Handelskammertags (BIHK) erklärten 44 Prozent der 500 befragten bayerischen Firmen, dass sie in Deutschland nicht mehr wettbewerbsfähig seien. In der Industrie waren es sogar 63 Prozent. „Unser Wirtschaftsstandort ist in großer Gefahr“, kommentierte BIHK-Hauptgeschäftsführer Manfred Gößl die Ergebnisse dieser Umfrage.

Príloha:
electricity.jpg
electricity.jpg 33.03 KiB thumb_up0thumb_down

30.07.2024 - 22:06:00
02
Derek24 napísal:
Ale on myslel ... :) za chviľu bude zase nieco iné INN


Vies ze inn je pub, krcma a to co si chcel napisat je in? Ci on myslel a tebe sa uz nechcelo?
30.07.2024 - 23:41:25
00
Zase nechcem trionqa uplne zhadzovat. Reagoval na blbost poznamkou kde to uz (v zapale boja) prehnal.

Marcelupp, pozri si fyziku - fakt. Lebo obcas pises uplne haluze.

Baterie nie su blbost. Elektrinu nevieme ulozit v takej "hustote" ako fosilne paliva. Ale, ked ju mame, vieme ju premenit na uzitocnu pracu s daleko vacsou ucinnostou ako pri akejkolvek inej forme energie.

Troleje, na ktore si narazal pri poznamkach o vlakoch, su pouzivane aj v automobilovej doprave - v trolejbusoch. Skusali sa dokonca aj pri kamionoch ale bola to slepa ulicka. A trolejbusy vyzera, ze budu tiez. Baterie su v automobilovej doprave lepsie. Davaju flexibilitu.

Su vlaky na vodik - pre niektore neelektrifikovane trate - ale vyzera, ze nemci od nich upustaju a nahradzaju ich lokomotivami s bateriami. Toto je to, co spominal trionq. Tie su pouzitelne v regionalnej doprave tam, kde sa neoplati elektrifikovat trat.
31.07.2024 - 07:23:29
01
Ináč to je pekná idea.
Za lokomotívou dva vagóny akumulátorov, na konečnej len vymeniť vagóny s akumulátormi a môže ísť nazad.
Možno na diaľkové trasy by mohli robiť prívesný vozík s akumulátormi za auto.
Prídeš do miesta určenia odovzdáš vozík na nabíjačke a jazdíš na interné akumulátory.
31.07.2024 - 07:48:38
01
tesla je fakt inde :tmi: https://www.techbox.sk/tesla-ponuka-dalsiu-bizarnost-mikrofony-na-karaoke
31.07.2024 - 07:55:54
00
CraObs napísal:


pozri si inych vyrobcov....toto je prvy, ktory mi napadol....
https://eshop.skoda-auto.cz/en_CZ/for-you/c/forYou?q=%3AscoreDesc%3AmarketingCategory%3AProductOffer5&page=1
31.07.2024 - 10:39:43
00
Derek24 napísal:

Elektrina v zasuvkach je ako tečúci bystrý potok, zatiaľ čo v baterkach je to ako stojatá voda v rybniku ktorá s pribudajucim časom ma viac bahna ako vody. Baterie sú slepá ulička.
Kým nebude dostupný iný zdroj energie ktorý bude nepretrzite pristupný pre pohon, tak EV budú len ťažké motovidlá čô ťahajú viac sami seba ako naklad.

dufam, ze sa pouzavaniu baterii (aj ked vlastne rec je o akumulatoroch) vyhybas ako cert krizu, ked uz su to take kalne vody ;)
no a da sa povedat, ze v realite osobne auta tahaju viac sami seba ako naklad. bez ohladu na typ pohonu., tak napr taky sharan vs 1-2 ludia v nom. Kludne sedi to tvoje: tazke motovidlo... :D
31.07.2024 - 12:51:19
00
blackman napísal:
pozri si inych vyrobcov....toto je prvy, ktory mi napadol....

"klubové" predmety sú bežná vec to hej.. ale karaoke sada do auta? :lol: fakt neverím že ešte dakto iný to má :P
31.07.2024 - 13:37:09
00
Pre zaujimavost, VW ID.7 Pro z BA do KE 16kwh, zostatok 10%.
Dialnica 135,okresky cca 100 kmh.

Velmi slusne.
31.07.2024 - 13:42:43
03
Práve tie zostatky mi vrtajú v hlave. Keďže postupne prechádzame na Van life po Slovensku a okolitých krajinách, parkujeme a prespávame v aute kde sa nam zachce a hlavne v prírode, neviem si predstaviť že by som mal po večeroch zháňať volné nabíjacie miesto, kde by som dobil baterky. Už aj tak je človek dosť otrokom svojho auta a ešte si zviazať nohy dojazdom ... to sa mi nepáči. Naviac verím že kto si kúpi EV, tak neprespáva v aute :)

Pri dennej jazde z A do B kde na oboch stranach sa da nabíjať, môže to fungovať.
31.07.2024 - 14:16:39
00
Veď ak sa BEV na vanlife nehodí, tak ho na vanlife predsa nebudeš používať, to je logické.
31.07.2024 - 14:20:04
01
Na vanlife sa nehodí ani smartphone, tam je podstatne vhodnejšia N 3310 a predsa.sme.pri nich nezostali. Rovnako nezostaneme ani pri ICE.
31.07.2024 - 14:37:51
01
Čiže pri van life nepotrebuješ ani tankovať? Žiadna zastávka na pumpe, ani v obchode?
31.07.2024 - 14:39:54
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle)
keyboard_arrow_up