Derek24 napísal:
Možno jedného dňa bude ponukať Tesla aj alternativu s 12valcovym motorom ako retro limited edition :)


mozno bude mat raz aj 3310, 2k amoled displej, prajem ničím nerušené čakanie :lol:
27.07.2024 - 00:10:27
00
Nič nieje nemožné :)
ale keby Tesla zacala vyrabať jednomiestnu verziu T1 pre dôchodcov, tak by chytila značnú časť potencialneho trhu. Stacila by s dojazdom 40km.
27.07.2024 - 06:21:00
00
Si si vybral z môjho príspevku to podstatné…nájdem ti ďaľších xyz-videí na yt, kde majitelia T bedákajú nad spracovaním.
27.07.2024 - 08:35:17
02
Bejvávalo 10rokov dozadu
27.07.2024 - 08:52:38
01
To by som netvrdil. Aj dnes polrocnym autam tecie do interieru cez spoje plechovych dielov. Kvalita je umerna rychlosti vyrobnej linky a platu zamestnancov…
27.07.2024 - 11:06:06
00
Toto veru nie je 10 rokov dozadu
thumb_up0thumb_down
27.07.2024 - 12:08:17
02
Ked pozriem spracovanie napr tesly 3 a oktavie co su cenovo porovnatelne auta tak tam nevidim rozdiel.
27.07.2024 - 12:44:31
00
nova tesla stoji 25k € ? :o
27.07.2024 - 14:13:03
03
ak si naklikáš v konfiguratore oktaviu RS s vybavou čo ma Tesla, tak oktavia bude drahšia a stale v každom ohlade slabšia

nemecká "prémia"
https://www.youtube.com/watch?v=J9MWgJTrSxE
https://www.instagram.com/p/CzZPKkusWX_/
https://www.instagram.com/p/Cw_INdHyjRr/

možem pokračovat, ale toto v novej 3 proste neexistuje
27.07.2024 - 15:47:31
00
Nedá sa nereagovať.
Keď sa ukázalo že CT je dumpster fire, zmeníme tému na iný model
Potom drahú t začneme porovnávať so škodou čo je vlastne odpad koncernu.
Keď ani to nevyjde, začneme porovnávať t s koktou rs, čo je blbosť ktorú si kúpi len fanatik značky. Bežný človek ani okom nepohne. Pripomína to krutenie kocky z každej strany, či náhodou sa nepodarí ju vtlačiť do kruhovej diery :)
27.07.2024 - 16:37:07
13
trionq napísal:
ak si naklikáš v konfiguratore oktaviu RS s vybavou čo ma Tesla, tak oktavia bude drahšia a stale v každom ohlade slabšia

a akoze vyklikana RS v plnej palbe len aby vam to sedelo do ceny dajako ovplyvnuje zlicovanie dielov a kvalitu karoserie?
realita proste je ze auto za polovicu je na tom lepsie ;)
a dalsia vec je co vlastne znamena slabsia :) vs co clovek potrebuje a vyuzije a co len proste zaplatil zbytocne lebo smelinar predava top produkt..

aj spalovaky vedia spravit s 1000HP a 500kW a podobne, ale naco? :tmi: na zapchu do mesta?
to je presne ta hlupost, ze sa elektra snazia dosiahnut parametre spalovakov a pritom to je to co ich rozmach najviac brzdi.
Nech Eloncek spravi Teslu velkosti fabie, s dojazdom 200km do 15k€ a to este len budes mat grafy na honenie 8)
27.07.2024 - 17:51:13
07
akože chceš tvrdit že oktávka má lepšie spravovanie ako 3 highland? tak to si sa dobre buchol o stenu

pri EVčku je to vždy 2v1 na slabšom elektromotore nič neušetríš, preto tam máš eko alebo chill mod ktorý ti zmení auto na prijemne mestske autičko s vybornou spotrebou, pri spalovaku nemyslitelne chapem že ťa to štve, chcel by si vidiet male elektroautička pri ktorých by tvoja ovca mala aspon teoreticku šancu aby si sa mohol vysmievat, hold toho sa nedočkaš.
27.07.2024 - 19:01:24
00
CraObs napísal:
to je presne ta hlupost, ze sa elektra snazia dosiahnut parametre spalovakov a pritom to je to co ich rozmach najviac brzdi.
Nech Eloncek spravi Teslu velkosti fabie, s dojazdom 200km do 15k€ a to este len budes mat grafy na honenie 8)


Jaj, toto sú teda "odborné" kecy ...
Výrobcovia začali s veľkými a drahými BEV nie preto, aby prispeli k rozvoju elektromobility či aby dosiahli "parametre spalovákov", ale - keď ich už politici a klimazmena nútia - aby na nich zarobili. Na obrovskom luxusnom SUV BEV zarobia násobne viac ako na EV kategórie fábie a pokiaľ sa nájde dostatok ľudí, ktorí si to drahé elektrické SEv či limuzínu kúpia, tak by boli hlúpi, aby pretláčali malé autá.
Časom pôjde hranica primeraného zisku do nižších a nižších kategórií, ono to vlastne už začalo, ale ešte to potrvá, kým si to budú môcť kúpiť odborníci z MTBikera. To ale neznamená, že sa to nedeje a nebude diať.
27.07.2024 - 19:04:55
01
trionq na elektromotore neusetris ale usetris na baterkach aj na cene aj na vahe :)
taky Spring ked bol za 18k v cenniku + dotacia (napr vo Francuzku 5k) tak tam nestihali dodavat.. za 13k by som do toho tiez siel bez vahania, ako druhe auto do prace, na nakupy a vybavovacky do mesta ideal. verim tomu ze aj 70% rocneho najazdu by som mal na nom

Jaroh tak to ano, biznis je biznis, ale to sa potom nehrajme na zachranu planety a ekologiu a nebavme sa ani o tom co ludia chcu a potrebuju.. ale sa potom bavime o smejdoch co predavaju zbytocne predrazene kktiny kde zaklad je image a status
27.07.2024 - 19:18:41
00
CraObs, pointa je v tom, že vďaka vývoju a praxi existujúcich BEV (ktoré sú prevažne drahé, veľké, atď...) získavame skúsenosti pre nástup menších, bežných BEV, ktoré by sme inak nezískali a ktoré budeme potrebovať, aby sme znížili uhlíkovú stopu mobility. Poznatky a skúsenosti, ktoré vďaka drahým BEV získame od fázy R&D až po recykláciu, sú a budú využiteľné aj pri bežných BEV.
27.07.2024 - 19:23:54
03

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle)
keyboard_arrow_up