včera/dnes som to študoval a pozeral som rozdiely medzi tymi pláštami
nemám v plane kombinovať, súčasne pláste idú dolu (Trail M je na vyhodenie) ... dopredu pôjde XC M a dozadu XC RC (obe v zlatej farbe) ... jazdim tak na 80% XC, zbytok Traily (mokré/blatisté podmienky len fakt vynimočne, ak neratam zimu) tak uvidim, keď tak predám a skúsim inu kombináciu ?
Ten XC RC je v podstate tiez univerzalny
plast ale v porovnani s M je robeny viac na rychlost a nizsiu hmotnost. Najma ten stredovy pas su huste a nizke stuple, ale po stranach su vyraznejsie a sirsie rozostupene, takze sa v dobre cisti a neobaluje sa blatom.
XC H bude mat asi nizsi valivy odpor aj ako XC RC, ale zase je tazsi. A XC S je uz vyslovene do mokra.
Asi zalezi na preferenciach a skille jazdca. Ale vo svetovom pohari jazdia XC RC aj ked prsi a napr. Maxxis jazdci uz menia Aspeny za Severe.
Ja sice vyslovene blato nikdy nejazdim, ale mozem potvrdit ze XC RC je aj ked trochu poprsi uplne v pohode. Stopu vedie super, ale ten stredovy pas bohvieako nebrdzi a najma ked je v lete prasno, tak ide velmi lahko do smyku.