Ja som to nechal tak, lebo mi je blbé posielať cyklistov po hlavnom ťahu. Som človek s ľudským prístupom, čo používa starý dobrý sedliacky rozum, nie úradnícky byrokrat. Ale je možnosť, že do
mapy ten zákaz zanesie niekto iný.
Je to uhol pohľadu, či bude cyklista nadšený, ak ho navigácia bude posielať do zákazu. Ak pôjde tade cyklista podľa navigácie a narazí na zákaz až na mieste, môže nadávať, prečo ho tam poslalo a keby vedel, nešiel by tade. A zase iný cyklista by tade šiel, ale navigáciou šiel po hlavnej ceste, a tiež by potom nadával, že keby vedel. Takže ozaj 100 ľudí, 100 názorov.
Za ďalšie, neviem, či je dobrý nápad chodiť po tej lávke, nie kvôli riziku úrazu, ale kvôli pokute. Určite to vrchnosť vie, že bez zábran sa tade bude jazdiť, tak aby tam (náhodou) neposlali občas striehnuť polišov za zákrutu alebo zeleň. Odkedy som dostal pokutu u nás na motorke za odbočenie cez zákaz odbočenia doľava, ktorý tam dali, lebo odbočujúce autá doľava blokovali autá za nimi pri dávaní prednosti protiidúcim, tak radšej rešpektujem dopravné značky aj tie z Kocúrkova. Viem, som pesimista.