Zdravim, prosím ako je to s dostupnosťou
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/cesta-a-treking/cestne-plaste/chaoyang-h-450-700x28c-plast-drot-p258275.html ?

Na tej istej stránke, pár riadkov od seba sú dve rozdielne info: Dostupnosť do 3 dní 6ks
Vs
Tento produkt môžeš mať 18.6.(utorok)

A ak sa nemýlim (nesledujem denne, len raz za čas) takáto nedostupnosť je cca od 1.6.
12.06.2024 - 05:35:52
00
Marli toto nie je o tejto 1 gume ale o celkovej komunikacii terminov neskladovych poloziek. Ale ukazme si to na tomto konkretnom pripade:
- idealny stav, na 40% aj realny - teraz objednas, my objedname, zajtra pride, zajtra popoludni mas na predajni a v piatok u kuriera
- stav stred - tiez v ramci moznosti dobre cca dalsich 50% sanca - objednas ale po nasej objednavke u dodavatela(robime ich spravidla dopoludnia aby v dany den aj dodavatel expedoval), my to teda objedname nasledujuci pracovny den, dodavatel to posle a realne v piatok na predajni, v pondelok kurierom.
- stav najhorsi - ono ani toto nie je katastrofa ale komunikujeme toto lebo je to najneskorsi datum dorucenia, ktory ako tak vieme garantovat- relativne mala sanca 10% ale stale dost aby sme riskovali, ze nestihneme. Vsetko ako v bode vyssie akurat dorucenie k nam na sklad pride neskoro a v peakovy den. Cize konkretne objednas dnes popoludni, zajtra odosleme objednavku a tu su 2 moznosti - dodavatel nestihne odoslat nacas alebo kurier pride neskoro s tovarom (alebo ine zdrzanie). Tu sa dostavame k tomu, ze tovar teoreticky dostaneme v pondelok popoludni a nespracujeme ho, teda na predajni az v utorok a u kuriera v stredu.

Ano, nie je to idealne ale datumy piseme konzervativne. Radsej rezerva na najhorsi pripad ako nespokojny zakaznik, lebo meskame. Vela vernych zakaznikov uz vie, ze to takto funguje a tovar teda vo vacsine pripadov vieme dodat skôr, v ideale aj neskladovy tovar do 24-36 hod na predajnu.
12.06.2024 - 08:05:56
12
Este vysvetlim tu matematiku. Dnes je 12.6., mame tam do 3 dni, zvadza to mysliet si, ze 15. mas plast nachystany na vyzdvihnutie, ale nefunguje to vzdy tak, pretoze existuju vikendy a sviatky. Ratame s dorucenim k nam do skladu o 3 pracovne dni, tzn. pondelok. Ratame s 1 pracovnym dnom na spracovanie a expediciu, tzn. utorok. Tym padom nachystanie na predajni v utorok a dorucenie kurierom v stredu. Ale ako pise Boo_boo, toto je pesimisticky scenar a vo vacsine pripadov ten plast pride o 1 - 2 dni skor. Radsej ale komunikujeme neskorsi datum ako slubovat skorsi a 10% ludom zmeskat objednavky.
12.06.2024 - 10:02:14
10
no ano to je fajn ze chcete byt kryti ale z mojho pohladu ked toto vidim a potrebujem plast do vikendu tak ho radsej neobjednam aj ked podla vas je realna sanca ze ho dostanem ale neviete to garantovat. viem ze sa to v dnesnom svete neda nastavit idealne len je to skoda :(
horsie ale je ked mam datum ze to ma byt v piatok a aj tak sa to nestihne
12.06.2024 - 10:20:04
00
Pri tomto produkte je zle uvedená MOC.
https://www.mthiker.sk/shop/outdoor/vyziva-a-kozmetika/vitaminy-a-mineraly/nutrend-magneslife-vyzivovy-doplnok-25-ml-pomaranc-p175581.html
12.06.2024 - 10:27:44
10
Boo_boo a cervo, ďakujem za vysvetlenia, pridám aj ja svoje.

Myslel som si (nesprávne), že ide o už objednaný tovar na ceste, nie ze sa caka na objednavku odo mňa zákazníka.

A pravdupovediac som nechcel zdržiavať celú (inak nevelku) objednávku takouto jednou polozkou (ktorá bola primárna,ostatné len doplnkové) keď som nemal 'istotu'/šancu na doručenie pred piatkom minulý týždeň a už vôbec nie rozdeľovať objednávku na 2, s 2 poštovnými.

Teraz už viem, ako sa zariadiť.
12.06.2024 - 20:04:26
00
Tie dodacie lehoty su asi vecna tema. Aj mne to obcas zdvihne adrenalin, dokonca aj dnes :-).
Najviac, ak vidis, ze objednany a zaplateny tovar prisiel na sklad, od obeda svieti "Rezervovane v sklade" a "Objednavka sa pripravuje", ale proste do vecera to neposlu ani za svet. Keby som bol nabozensky zalozeny, tak asi by som sa modlil, aby si to vsimli a poslali aspon zajtra, nech to mam na vikend doma, ale ta...
12.06.2024 - 20:38:00
00
Oni si to všimnú ale majú sezónu a nejaký systém a poradie vybavenia. Určite nie je jún mesiacom, kedy máme vyložené nohy, kávičkujeme a vegetíme. Takže samozrejme viera je dôležitá ale aj bez kľačania na kolenách by to zajtra odísť malo.
12.06.2024 - 21:19:33
00
Ono je este dost blbe, ked pride potvrdenie, ze zasielka bola odovzdana kurierovi a ten status tam svieti 24hod, lebo to kurier realne prevezme az druhy den...
12.06.2024 - 21:28:40
00
Muso - to, čo popisuješ sa pri balíkoch posielaných na Slovensku deje iba v pondelok a utorok, kedy pracujeme na 2 zmeny a balíky, ktoré zabalí popoludňajšia po odchode dodávok sa naložia až na druhý deň. Reálne odchádzajú dodávky cca 17:00 aby stihli cut off time na depách, takže ono aj keby sme ten balík zabalený 18:00 odniesli na depo tak to kurierska služby nestihne spracovať do linehaulov, ktoré balík dostanú do rána na depo hoci aj do Humenného.

Zahraničie - tu je aktuálne situácia taká, že máme pre Maďarsko a Rumunsko (čoskoro PL a pracujeme na ďalších) priamy linehaul a teda v porovnaní s klasickým kurierom kde sa balíky prekladajú na triediacich depách ideme priamo do daných krajín na depo, takže vieme robiť veľký záber krajín doručenie do 48 hod. a menej. Takže keby sme to nakladali popoludní klasicky ako to robí veľa iných shopov tak doručenie napr. do Rumunska nie je do 1-2 dni ale 2-4 dni.
12.06.2024 - 21:49:52
00
Ja neviem chlapi, ale furt sa na niečo sťažujete :P Je jasné, že občas sa niečo skomplikuje, natiahne sa z objektívnych príčin doba dodania. Nie je to kyslík, myslím, že každý z nás by neskoršie dodanie mal zvládnuť. Len teraz je taká divná doba. Všetci chcú veľa a všetko hneď. Ľudia prestali byť trpezliví, tolerantní a každý vidí len seba. Ja chápem, že keď za niečo platím, tak chcem, aby som to dostal tak, ako mi to ponúkajú. Ale niektorí tu riešia a sťažujú sa už na také blbosti, že ja obdivujem s akým kľudom a dokola opakujú prečo to tak funguje, respektíve nefunguje. Tiež sa mi stalo pár nemilých vecí pri dodaní, naposledy vytečený citrus čistič, bola zlomená umelá nádobka. Bez rečí som to utrela, preliala do zaváraninovej fľaše a neriešila som. A viete prečo? Lebo, keď objednávam tu, tak mám istotu, že budem mať tovar rovnaký ako je na obrázku, že reklamácie idú rýchlo a bez problémov, že s VIP mám naozaj výbornú cenu a že nie je problém dorovnať cenu, ak nájdem inde lacnejší tovar a kopec iných výhod. Takže, ak sa občas stane niečo drobné, neriešim. Pre mňa je nakupovanie tu pohodlné a s istotou a nemám problém drobnosti prepáčiť. Oni sa k predaju stavajú poctivo a ja mám zasa pochopenie v prípade drobných chýb.
12.06.2024 - 21:50:10
612
Úplne v pohodičke. Ja som veľmi rád, že tu ľudia píšu, lebo vieme získať feedback a podiskutovať a vysvetliť. Oveľa radšej budem ak tu niekto dá svoje pocity a dokážeme vysvetliť, prečo veci fungujú tak ako fungujú. Prípadne sa vieme zamyslieť, či veci neurobiť inak a lepšie. Toto je obrovská hodnota tohto fóra, takže píšte. Jasné, sem tam sa tu objaví niečo, nad čím sa pousmejem aj ja ale väčšina obsahu je tu valídneho, takže za mňa OK a vďaka za to.
12.06.2024 - 21:59:42
26
Nechcel som, aby to, co som vyssie napisal, vyznelo ako nejaky hejt. Ja viem, ze robite, co sa da, a mate super pristup ku zakaznikom a preto u vas kupujem zo vsetkych dostupnych cykloshopov najviac. :-)
12.06.2024 - 22:09:31
02
Hej, bol to len feedback - len doplnim, ze mne sa to stalo vo stvrtok v CR
12.06.2024 - 22:12:15
01
ČR aktuálne operujeme tak, že navážame balíky priamo na depo pri BRNE, dodávka odchádza 12:30. Ladíme ešte, verím, že sa to vylepší a posunieme ten čas na overnight doručenie na neskôr.
12.06.2024 - 22:28:15
00
keyboard_arrow_up