Marli toto nie je o tejto 1 gume ale o celkovej komunikacii terminov neskladovych poloziek. Ale ukazme si to na tomto konkretnom pripade:
- idealny stav, na 40% aj realny - teraz objednas, my objedname, zajtra pride, zajtra popoludni mas na predajni a v piatok u kuriera
- stav stred - tiez v ramci moznosti dobre cca dalsich 50% sanca - objednas ale po nasej objednavke u dodavatela(robime ich spravidla dopoludnia aby v dany den aj dodavatel expedoval), my to teda objedname nasledujuci pracovny den, dodavatel to posle a realne v piatok na predajni, v pondelok kurierom.
- stav najhorsi - ono ani toto nie je katastrofa ale komunikujeme toto lebo je to najneskorsi datum dorucenia, ktory ako tak vieme garantovat- relativne mala sanca 10% ale stale dost aby sme riskovali, ze nestihneme. Vsetko ako v bode vyssie akurat dorucenie k nam na sklad pride neskoro a v peakovy den. Cize konkretne objednas dnes popoludni, zajtra odosleme objednavku a tu su 2 moznosti - dodavatel nestihne odoslat nacas alebo kurier pride neskoro s tovarom (alebo ine zdrzanie). Tu sa dostavame k tomu, ze tovar teoreticky dostaneme v pondelok popoludni a nespracujeme ho, teda na predajni az v utorok a u kuriera v stredu.
Ano, nie je to idealne ale datumy piseme konzervativne. Radsej rezerva na najhorsi pripad ako nespokojny zakaznik, lebo meskame. Vela vernych zakaznikov uz vie, ze to takto funguje a tovar teda vo vacsine pripadov vieme dodat skôr, v ideale aj neskladovy tovar do 24-36 hod na predajnu.