Ramon1 mam Dillinger 4 a Wrathlorde par zim, podla mna je Dillinger4 otrasna pneu, akonahle je maksi povrch tak straca trakciu vzadu a zle drzi smer vpredu, Al Mighty som este nejazdil ale urcite budu lepsie ako Dillinger, oproti Wrathlorde/Wrathchild neviem odhadnut ale vzhladom na cenu by som isiel do Al Mighty aj ked Wrath* su super zimne pneu, teda az na cenu
Perun respekt za to ze si to zvladol rucne, na leto nemaju 45nrth oproti Schwalbe JJ/AM zmysel, ked sa dostanem k meradlu tak ti odmeram JJ 4.0 a 4.4, ako presne si meral AM ? Stuple alebo bocnice ?
Dillinger 4 si mal s hrotmi ? Mal som
plaste originál od Špeciálized , jazdené roky . Na ľade napi*cu , šmýkali až taka rozkoš . Jedna zadná Ok a predná od výroby nakkot Kriva … hádzala osmičky a nebol problem v rafikoch . Na snehu trakcia nadpriemerná , no pri šírke 4,8 v hlbšom snehu neskutocne ťažko išla . Tiež držali v hlbšom snehu dolukopcom na ? a priamy smer bolo obtiazne udržať . Takze všetko za niečo . Idealnejsie na držanie prednej stopy v akomkoľvek teréne je najlepšie mat pluskovy rozmer do 3,0 s hrotmi . Bo ak jazdiš hlavne v zime na čo prioritne používam môj Fatbike , je skladba terénu od hladkého a suchého asfaltu po sklovity ľad . Ja hrubšiu gumu ako 4,0 nepotrebujem 3,0 dopredu by bol ideál a bez hrotov by som už na zimné jazdy nič nekúpil . A ak chceš gumy robené ako tubeless ready máš na vyber gumy , ktoré spočítaš na prstoch jednej ruky . Vyššia cena je daň za vynikajuce materiály a spracovanie , zvlášť ak kupuješ výrobky od firmy zameranej na fatbike a pluskovy rozmer .
Obdobne ako Berealis , Salsa , LaMere, Corvus a ini Americko Kanadskí špecialisti …