Jano1987. tvoja posadnutosť mnou je zábavná
Už som to tu párkrát písal. To, čo rozhoduje, nie sú zákony, ale fyzika (a psychológia, ale to v tomto okamihu nie je dôležité). Zatiaľ čo vzťah cyklistov a chodcov na lávke Mosta SNP je nevinná vec (lebo malá rýchlosť a hmotnosť). tak vzťah auta k inému autu, cyklistovi, chodcovi či prekážke je ničivá vec (lebo veľká rýchlosť a hmotnosť). Zákony premávky sú tu nie preto, aby sa regulovali vzťah cyklisti vs. chodci, ale aby šoféri áut nepozabíjali seba a iných. Tenisky ani
bicykel nie sú smrtiaci predmet, auto áno. Takže nie, porušovanie predpisov šoférmi neobjahujem.
Naozajstná bezpečnosť cyklistov a chodcov sa nedosahuje značením, ale dizajnom komunikácie a to na moste spred 50 rokov nie je možné a tak skrátka jediným riešením je zdieľaná lávka a ohľaduplnosť na nej.
Nehovoriac o tom, že tie značky sú tam neplatné, tie lávky nie sú pozemnými komunikáciami a navyše na strane od Petržalky chodci ani cyklisti nič neporušujú, keďže tie značky keby aj platili, tak platia akurát na tých nájazdových rampách. Hore, na ich konci už nijaká značka neupravuje, či majú ísť na tú alebo hentú stranu. To "dopravné značenie" nie je skrátka ničím iným, iba ukážkou diletantizmu príslušného dopravného inžiniera a dopravného inšpektorátu. Osobne pochybujem, že by tam tie značky vôbec určil cestný správny orgán, ale čo už.
Ale nedúfam, že to uznáš a pravdupovediac,je mi to úplne jedno
.