Ahoj,

Nechcem zakladať nové vlákno a tak to hodím do pléna tuna. Dúfam, že som tu správne :)

Mám zabudovaný M500 s 38z prevodníkom. Bude mať motor problém, keď zmením prevodník napr. na 32z? Nastavujú sa v riadiacej jednotke niekde prevody kvôli prispôsobeniu krút. momentu/dopomoci?
Dik.
22.05.2024 - 13:41:38
00
Akú máš kazetu?
22.05.2024 - 14:22:23
00
Kazeta 11-36 9st.
Prevodník 38z
Je to bike pre manželku, resp. aj pre dcéru a ja sa rád šplhám do kopcov. Tak chcem, aby sa šplhali so mnou, ale príde mi to dosť ťažký prevod v prípade, ak ja mám 30/51 a oni pôjdu na 38/36 a trápiť motor/reťaz.
Možno je to OK a nemusel by som sa týmto zaoberať, ale ani bežnému ústrojenstvu nerobí dobre veľká sila a malá kadencia na ťažkých prevodoch.
22.05.2024 - 14:33:32
00
Ešte som sa nespýtal na značku ebajku... Lebo napríklad pri Crussisoch 5.X a 7.X, keď sa ide do výrazne ľahších prevodov (aj keď to sa skôr týka kazety s veľkým rozsahom), tak je potrebné prehrávať softvér, kvôli vyššej citlivosti torzného snímača pri vyšších kadenciách... Ale to je Crussis, neviem ako je to pri iných značkách...
22.05.2024 - 14:38:23
00
CTM Ruby 29´.
Nechcem do toho teraz veľmi investovať a najjednoduchší spôsob je výmena prevodníka z 38 na 32 (cca 30-50€)
Ďalšou možnosťou je prehadzovačka vzadu a to buď Deore alebo Cues s rozsahom okolo 11-46z, no to je investícia cca 100€
Poslednou je vymeniť oboje :D
Pri mojich dievčatách nepredpokladám nejaké vysoké kadencie, skôr sa chcem vyhnúť práve tým nízkym.
22.05.2024 - 14:53:14
00
Tá druhá možnosť, aj keď je drahšia, určite prinesie väčší efekt ako tá prvá...
22.05.2024 - 16:45:47
01
Na M 500 by tento problém nemal byť. Ked chceš meniť prevodník tak si kúp na aliexprese za pár eur ocelový a máš vystarané:
https://www.aliexpress.com/item/1005005768732585.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.72.101eb373x4gtVJ
Alebo kazetu:
https://www.aliexpress.com/item/4001055162193.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.92.101eb373x4gtVJ
A nemusíš ani meniť prehadzovač.
22.05.2024 - 16:48:31
00
caute, nie som si isty ci to suvisi s motorom bafang alebo je to iba problem s konkretnym ebikom ale zcasu na cas sa priatelke objavi na displeji tato chyba a v podstate sa odstavi pripomoc, spravidla v kopci. po restarte to zmizne a zas je nejaky cas dobre. ebike je Apache Yamka MX-I 3 G2 27,5" 2020

Prílohy:

IMG-20240607-WA0005.jpg
IMG-20240607-WA0005.jpg 185.76 KiB thumb_up0thumb_down

12.06.2024 - 15:58:43
00
Výklad takej chyby sa bežne nenachádza v Bafang chyb. kodoch, ale tu je a vôbec ťa nepoteší:
44- Napätie jedného článku je príliš vysoké-Vymeňte batériu.
12.06.2024 - 16:34:12
02
Blbne niektorý článok batérie a dáva príliš vysoké napätie...
12.06.2024 - 16:37:08
01
Skúsil by som ju nabiť do plna a nechať zapnutú ešte nejaký čas po nabití aby vybalansovalo články.
12.06.2024 - 16:44:16
01
No vyskusame ale mam pocit ze na nabijacke som to aj mal celkom dlho. A da sa s tym nieco robit? Ci len nova baterka? Ona je taka vstavana do ramu tak neviem ako to funguje.
12.06.2024 - 21:04:35
00
Asi by bolo najlepšie dať to nejakého servisu čo robí repas batérií.
12.06.2024 - 21:40:53
01
Mám veľmi osvedčený (robia nám všetky baterky) servis - Centrum elektrokol Litomyšl, zavolaj si tam a poraď sa...

https://www.centrumelektrokol.cz/kontakty/
13.06.2024 - 08:35:31
01
Ahojte.Potrebujem radu.Máte niekto skúsenosti zo samovoľným zapínaním ebikeu?Niekedy sa mi stane že ho ručne vypnem(časovač nevyužívam),a ráno je znova zapnutý.Naposledy bol asi 3 dni.10% batérie fuč ?.Motor Bafang M510,batéria, Aucopo 36V/ 720 Wh / 20 Ah.Ďakujem za každu radu priatelia.
19.06.2024 - 12:26:15
00
keyboard_arrow_up