(A Bafang konci 3.2V az 3.4, zalezi aky motor a firmware).
Aha, tak tu je pes zakopaný, že firmvér v uzavretom systéme Bafangu začína s cut off tak vysoko (3,2 - 3,4V). Toto som nevedel, nové systémy Bafangu zatiaľ neriešim.
Ale keď vezmem do úvahy že nominál výrobcu článku je 3,6 (3,7) V, tak základné nastavenie Bafangu na cut off 3,4V zákazníka ošmekne o celkom slušnú porciu Ah, a tak sa to u vás podlezie s tým modulom.
Ja si vyrábam všetky packy na cut off 28-29V, takže u mňa je to bezpredmetné.
Ešte jedna poznámka k max. nabitiu, kde je riziko väčšie.
Zachytil som tu niekde obavu, že prebitie nad 4,2 V je už nebezpečné.
Áno, je, ale... 4,2V je nominál, a ako každý má aj on svoju výrobnú toleranciu, ktorá je v prípade Li ion + - 0,05V.
Pri packu 13s je teda nabitie na 55V ešte v norme.
Debata o prúseroch nad 4,3V a súvisiacej životnosti sa tu asi teraz nehodí.
Inak dík za info, tie pomôcky sú fakt super pre každého kto hľadá ľahkú pomoc.
Pre mňa osobne je to len ďalší dôkaz, že všetky uzavreté systémy od Spešlu, Boschu, Shimana, Panasonicu a už aj Bafangu majú jedno spoločné - ruky preč!
Aby ma tu bikeri nechápali zle, pre mnohých je to super, že sa za nich o všetko postará niekto iný, komu svoj majetok dobrovoľne odovzdajú pod kontrolu aj po záruke.
Na druhej strane sú tu pre šikovnejších aj otvorené systémy s výraznou podporou dobrovoľníkov, kde si záujemca rýchlo zistí, že "všetko je na webe", i keď zatiaľ viac mimo SK a priľahlého okolia s výnimkov Poliakov.
Ja som si tak vyskladal na staršom hardtraily Cube stredový pohon 750W s TSDZ2B a s batériou 700Wh.
Zatiaľ mi vyhovuje oveľa viac ako napr. slabučký
gravel Creo od spešlu, ktorý som už predal.
Vidím, že tu chýbajú vlákna pre konkrétne prestavby, a tak uvažujem či tu niečo nezaložím.
Zas neverím že sú tu pomaly všetci ľaváci, skôr tu registrujem určité obavy z neznámeho.