No tak tymto by som sa prave nechvalil, tento report skor ludi odradi.
Zastavovat kazdych 200 km (cize aj po 1,5 hod ak je dialnica 130km neustale) je poriadna otrava, ale samozrejme su BEV co daju aj takmer 300 km po dialnici.
Vcera som absolvoval 800 km cestu spalovakom .
Deti mali dobry spanok, tak sme to dali s jednou zastavkou po 400 km. Aj to je jeden z dovodov, preco s malymi detmi na dlhe cesty si BEV predstavit neviem, clovek je rad, ked zaspia a posledne co potrebuje je vtedy zastavovat
Inak dalsie pripomienky ku reportu a nemoznosti brat zavery vazne:
- meral spotrebu smerom dole z cca 700 na 200 vm, co spravi svoje.
- vysledna prierna rychlost cca 90kmh je velmi nizka, napr vcera som pri tych 800 km mal priemerku 112 km co je takmer +25% a to je obrovsky rozdiel casu aj vplyvu na spotrebu. Jazdim + 5-6kmh nad zakonny limit podla GPS.
- naklady... na plne nalozenom velkom diesely 4x4 som mal spotrebu 5,8 litra a to som klesal zo 600 na 250 vm (opacny smer som mal pri rovnakej jazde 6,3 litra, cize vplyv vysky je pomerne velky). Ide o Passat Alltrack TDI, kde spotrebu zvysuje 4x4 aj zvyseny podvozok, oplastovanie. Obyvajny nezvyseny Passat 2.0 TDI 150k by mal spotrebu cca 5 litrov.
Naklady u diesela 8-9 € /100 km. A ak by to siel diesel za priernu rychlost o 20kmh menej, tak spotreba by bola este o cca aj 0,7-1 liter nizsia. Cize naklady na palivo by boli velmi porovnatelne aj ked mal prve nabijanie zadarmo.
Za mna by bolo ideal, ked clovek moze ist aspon tie 3 hod pri 130kmh vkuse, co dnes velmi bezne zial este nie je.