A momentálne elektrá nie sú ideálne pre menej technicky/logicky nadaných.
Dobrá poznámka.
Produkcia výrobkov má niekoľko fáz, s ktorými výrobcovia počítajú (véééľmi zjednodušujem, každá fáza má ešte podfázy): výskum - vývoj - prototyp - skorí prijímatelia (early adopters) - mass market (masový trh).
No a pri troche zovšeobecnenia sú elektromobily vo fáze skorých prijímateľov. To sú ľudia, ktorí sú v danej oblasti nadšencami, radi skúšajú nové veci, sú ochotní si za novinku aj priplatiť a vedia, že ešte môže mať muchy. Výrobca je v tejto fáze stále ešte hlboko v červených číslach, ale je to preňho cenná skupina, pretože získava skúsenosti, spätnú väzbu, ktorú potom uplatní pri prechode na mass market.
Takže hej, momentálne sú elektroautá viac pre technicky/logicky nadaných nadšencov (early adopters), ale práve oni pomáhajú tomu, že o niekoľko rokov už budú elektromobily dobrým produktom pre mass market.