Ono je dôležité, kto to drží v ruke
Nie vzdy sa da urobit 100% poka-yoke.
Ale mame reklamacne oddelenie, ktore prehodnocuje vstupy od zakaznikov a na zaklade toho sa maju implementovat napravne opatrenia do vyrobnych procesov
aby sa staznost do buducna neopakovala (a to su napr aj programovatelny srobovak, periodicka kontrola stavu naradia a jeho kalibracia - momentove kluce; ci preskolenie personalu a zavedenie dodatocnych kontrol)
Ak tam funguje aspon zakladny kvality menezment, nie garazovy kretenizmus. Ludia robia chyby, ale produkcne systemy maju zabranit tomu aby sa to dostalo zakaznikovi.
Keby s tym srobovakom prepalis srob, pocet otoceni a moment bude mimo limity a system ma vyhodnotit ako chybu. Vyrobok sa ma v systeme zablokovat, bez moznosti dalsej montazi.
Nemam na mysli bezne srobovaky, co sa po stlaceni tocia donekonecna.