.
Prišiel mi iPad a nemám s ním žiadny problém napríklad aj rozbitý iPhone funguje bez problémov sú veci ktoré nie sú smejdy s fungujú.
Stále ste to nepochopili človek kúpi pre mňa za veľké peniaze bike a očakáva že príde v 100% stave a prvý rok nebudem nic riešiť iba vymeniť
reťaz ,,, teraz mi dal predajca klamlivú informáciu že mám
bicykel zobrať do najsport že sú to spolupracujúce servisy tak som tam išiel zobral taxík a náhradné diely nemajú tak som zbytočne minul 50€ za milnu info od výrobcu !!!! A keď ho budem chcieť odtiaľ zobrať a poslať naspäť miniem zas ďalšie prachy kvôli chybe výrobcu !!!! Chápem že vy také problémy nemáte vám všetko príde v 100% stave
Nemal by som sa zapájať, lebo je to mlátenie prázdnej slamy, ale nejako si neviem pomôcť.
Spýtam sa teda, v čom ťa výrobca klamal? Najsport s nimi nespolupracuje a keď si tam prišiel, tak na teba pozerali, že čo chceš? Alebo nemajú náhradné diely na Canyony?
Riešil som s podporou Canyonu problém s brzdami pri novom biku a odporučili mi to doriešiť v servise na SK. Hádaj čo som spravil? Nenaložil som bike do auta a nešiel do servisu, ale najprv som mailom kontaktoval
servis a až potom som tam išiel.
Čo sa týka vrátenia biku, tak som už pri objednávaní vedel, že krabicu nemám roztrhať jak zúrivý rottweiler, ale si ju vrátane všetkých vecí aspoň na mesiac odložiť. Chápem, že som sa týmto prístupom ochudobnil o množstvo emócií, ktoré by som iste zažíval, keby sa vyskytli veci, na základe ktorých by som chcel bike vrátiť, ale tak ja mám radšej pokojnejší život.