Este mi napadlo zopar pouceni z mojho pripadu s posielanim cez Z-BOX, aj ked k zamene/strate balika nemusi dochadzat casto.
Pisem specificky k Z-BOX, lebo stitok nalepuje kurier/depo hromadne, kde je vacsia sanca na omyl.
- odfotte si posielanu vec v otvorenom baliku
- odfotte si posielany balik zatvoreny
- zapiste si podaci kod - po odoslani/doruceni (aj na nespravne miesto) sa k nemu v aplikacii uz nedostanete
- nezaskodi napisat odosielatela a adresata na balik, idealne na miesto kde by nedoslo k prelepeniu s potencialne zlym stitkom. - ked uz nie vas adresat, tak aspon ten druhy bude vediet, ze ho nikto neoklamal zaslanim zlej veci, ale ze doslo k zamene balikov
- zakladne poistenie v cene je na 15e hodnoty, a za kazde pripoistenie o 5e stoji 0,02e. Je to na zvazenie.
- Packeta ma formular na reklamaciu zameny/straty. Ak dojde k zamene, prv by som kontaktoval Packetu cez formular "Problém s doručením" a ak sa do 24h neozvu, zavolat. Cez toho ich robota sa da slovne prekluckovat az k cloveku