aliexpress má svoje pravidlá . ak ich ignorujete , robíte si problémy.
1 : po zadaní objednávky , máte 48 hodín na zrušenie objednávky . objednávka cez víkendy má určitú výhodu .
2 : v správe od predajcu ,je informácia , aby ste potvrdili objednávku . predajca čaká aj 5 dní , až potom to pošle . tak ak teda niečo chcem , po zaplatení objednávky mu do správy napíšem . . . objednávka je potvrdená -the order is confirmed a viac to neriešim .
3 : hodnotenie predajcu je na prvom mieste . poniektorý na to upozorňujú . aj kupujúci majú hodnotenia . my to nevidíme , ale predajcovia ano.
no . . . ak som niečo ne-kúpil zruším okamžite objednávku . peniaze sa do 15 dní vrátia na účet .
tak a ešte k veci . naučte sa obchodovať . než idem niečo kúpiť , pozriem :
1 : hodnotenie predajcu
2 : dátum otvorenia obchodu .
3 : hodnotenia kupujúcich . tie sú pre nás veľmi dôležité .
ali . . . ak zistí pochybného predajcu , obchod mu zablokuje , tak isto aj váš účet . podvodníkov je veľa .
na aliexpresse som za 12 rokov , čo nakupujem nechal viac ako 5000 € . 2 x som zrušil objednávku , po dohode s predávajúcim a 1 x mi zrušil objednávku predajca /došla veľkosť/ . jeden ma ***** o 7 € ,lebo som si nedal pozor a jeden mi zase poslal
sedlo na
bicykel 2 x . stalo sa aj to , že mi predajca poslal akési vrecúška ,asi na čaj , čo som si neobjednal a tak radšej vrátil peniaze . no , nikto nie je dokonalý.
k zrušeniu obchodu . predajca dopredá , zruší obchod a vytvorí si iný , kde má inú ponuku tovaru ,poprípadne dočasné zrušenie , kým doplní zásoby .