matt Samozrejme ze je to uhol pohladu a neni to hotovy bike pre skuseneho pretekara ci narocneho cyklistu, ale ja si prave myslim ze toto je bike a cena pre tych ludi, ktory chcu ako tak slusny ht karbon bike a iny v podstate za taku cenu ani nekupia. O vyrazne lepsom alebo vyhodnejsom nehovoriac. Pripadne pre zenu, dorastenca... Komponenty vobec nebudu riesit alebo naopak zostane iba ram. Samozrej da sa pokracovat a prihodit dve-tri stovky za lepsiu vidlu, pohon atd. atd., ale to sa dostanes na uroven 2,5-3K a razom je ta cena inde. Kdezto ked to prezeniem, tak tento/takyto bike si "mozes kupit z vyplaty"... Samozrejme brat s rezervou, myslene voci cene 3K za uz pre "nas adekvatny" bike, ktore uz malokto z fleku da... Napr. ja keby prahnem po ht-cku, nehovoriac o BMC, tak nevaham a mam bike za cenu ramu. Samozrejme v konecnom dosledku by zostal iba ten ram, ale keby to rozpredam aj len za par mizernych stoviek tak
ram vyjde hlboko pod beznu cenu samostatneho ramu.
K tomu osadeniu, som si tak spomenul, niekedy okolo roku 2015, som silno vahal medzi "top" hlinikovym bikom (na xt-cku a lepsej vidle, s malinko lepsimi kolesami ale ziadna hitparada) za cca 2litre, alebo uz karbonom za rovnaku cenu ale na nizsich kompo (pohon nejaky mix tu a tam s xt, zakladne
brzdy max. deorecka,
vidla manitou alebo tiez recon ako bmc, zakladne kolesa...) Ako lto hadze brzdy do kosa tak ja vravim ze to deorecko na bmc bude chodit dostojne ako xt, je to osadenie "premioveho" bmc a cene 1400€ v niecom ine ako "budget" Cube Reaction z roku 2015 za dva litre?