Už na druhé stránce v tomto tématu jsem dával odkaz na průběh Brose u Rotwildu. Bohužel jsem si ten obrázek z toho odkazu předtím neuložil a Rotwild předělal fórum, kam to odkazovalo a teď už to nikde nemůžu dohledat.
Zkusím popsat:
- 4 režimy ECO, Tour, Sport, Turbo
- každý režim nastavuje v % přípomoc, lze po 1% a jsou to % za maximálního násobiče, který to umí, což je 410%
- mám ty 4 režimy aktuálně nastavené na 20%, 33%, 50%, 75%
- což tedy znamená, když je to z těch 410%, že motor dává 82%, 135%, 205%, 308% výkonu jezdce (Turbo na 100% nastavení, tedy s násobičem 410% při tom lineárním průběhu už je děsně citlivé, ťukneš do pedálů a dostaneš už strašně velkou přípomoc, v technickém terénu už obtížně kontrolovatelné, proto mám Turbo trochu stažené níže, na maximum motoru se i tak dostanu poměrně snadno, bez stažení to bylo na maximumu motoru hned, to bylo také nepříjemné)
- končí to na 275W výkonu jezdce, to je maximální hodnota, kterou to násobí
- tzn. na Sport režim to akorát stačí, aby při těch 275W to dalo maximum motoru (maximum motoru vzato dle toho průběhu grafu pro Turbo nastavené na 100%, kde je jasné, že se to na maximum motoru dostane, které bylo na grafu 560W), pro ECO pro moje nastavení (těch 20%) bude maximum motoru 226W, pro Tour {pro těch 33%) pak 371W
- průběh pro všechny režimy zcela lineární, tedy vypadá to podobně jako u Bosche ECO, Tour, Sport, Turbo, akorát u Bosche se na Sport dle grafu nedá dostat na maximum motoru a je to zaříznuté o něco níže
Spešl má u Brose o dost více nastavení.
Pokud bych ten graf někde ještě našel, tak to sem hodím.
Edit:
Ještě doplním přednastavené hodnoty:
- 2021: Eco 15%, Tour 25%, Sport 50%, Turbo 100%
- 2022: Eco 12%, Tour 25%, Sport 50%, Turbo 100%
Ty moje používné hodnoty Eco 20%, Tour 33%, Sport 50%, Turbo 75% jsou ještě také poladěné tak, že ty režimy pěkně plynule navazují. O jedno vyšší režim vždy dává zhruba +30%.
Příklad pro tu mojí konfiguraci a
výkon jezdce třeba 100W (pro rychlé počítání):
- ECO motor 82W, dohromady 182W
- Tour motor 135W, dohromady 235W (tzn. o 29% více než ECO)
- Sport motor 205W, dohromady 305W (tzn. o 30% více než Tour)
- Turbo motor 308W, dohromady 408W (tzn. o 34% více než Tour)