No ja som sa doteraz na obyčajnom bicykli dostal všade kam som chcel takže neviem načo by som tam išiel na 2x ťažšej haraburde ?
30.08.2023 - 17:15:49
09
Ja som si prekalkuloval co by toto pre mna znamenalo.
Kedze si servisujem vsetko sam, by som musel kupit na ebabetu diag... a patalie s tym...
Zaroven by bol brutal problem hento vytlacit 3 poschodie.
To plati aj o hornatych vyjazdoch kde by dosla baterka razdva.
Zaroven by som stratil pocit vitazstva, ze som vyjazd zdolal bez pomoci.
Je to drahe jak hovado a ja som lakomy.. Za to by som mal rozpravkove celopero.
30.08.2023 - 17:48:24
03
Ty si asi robíš všetko sám 😅
30.08.2023 - 18:00:54
03
Je rozdiel dostat sa niekde s bicyklom a dostat sa niekde v sedle s bicyklom. Miesto tlacenia a nosenia si to uzivam aj hore a dole pokial sa nejedna o velmi tazky teren je to tiez zabava.
Kazdopadne mam aj klasiku kedze chcem si uzit aj to co ti e-bike neda. Kto ma zaujem v sept idem na Pilsko tam Vam ukazem tie vyhody.
30.08.2023 - 18:54:54
02
lapaloma napísal:
Neviem kam snim chodis, ale bol som na majerovej skale, presiel som vapennu, vysoku, z prasivej do hiadelskeho a hore na kozi chrbat. Kam akoze sa bez motora nedostanes? A veru neviem si predstavit tam tlacit/niest 25 kilove monstrum ci uz hore alebo aj dolu


tak cyklista si to predstaviť nevie ale pre e-bikera otroka je to hračka :D
30.08.2023 - 19:18:19
00
double napísal:
Je rozdiel dostat sa niekde s bicyklom a dostat sa niekde v sedle s bicyklom. Miesto tlacenia a nosenia si to uzivam aj hore a dole pokial sa nejedna o velmi tazky teren je to tiez zabava.
Kazdopadne mam aj klasiku kedze chcem si uzit aj to co ti e-bike neda. Kto ma zaujem v sept idem na Pilsko tam Vam ukazem tie vyhody.


Ukázať nám výhody klasiky? Ó, ďakujeme, to potrebujeme ako soľ :-P

(syntax sa neučí na školách len tak pre nič za nič)

K veci - pre toto mám túto tému rád. Lebo je to také ňuňuňu, ako sa električkári stále snažia o tú najzbytočnejšiu činnosť pod slnkom - dokázať a ukázať nám tie neskonalé výhody motoriek, no my, spiatočnícki biozadubenci, ich nie a nie pochopiť :D
30.08.2023 - 19:31:24
13
Francisek, ok, diky, ze si sa prihlasil 😉.
30.08.2023 - 19:44:01
00
Eddie_G, skor ide o snahu vyvrat tvrdenie, ze ebikey nemaju ZIADNE vyhody. Preco by na ne preslo tolko ludi po klasike? Lebo su lenive lemry, ze? 😀
A zaroven casto kritika nie je kritikou, ale urazanim (co si mimochodom aj sam spravil vo svojom prispevku...) . A to prirodzene vyprovokuje vacsiu reakciu, aj presviedcanie a podobne...
30.08.2023 - 20:07:22
02
chodim na tie miesta co aj na bio predtym ,slapem aj tam kde som predtym uz tlacil ,zabere mi to menej casu ,chodim aj trasy co som na bio uz nechodil kvoli dlhemu slapaniu -unave -casovo , explorujem nove veci co na bio boli"daleko" ci "tazko" , jazdil som vacsinou iba vikend ,takze slaby trening ,po vikende som bol vzdy dobity jak zito akurat co som sa spametaval do stredy a praca tomu moc nepomaha, zjazduje sa mi este lepsie ako na bio ,29" kolesa atd. ,motor vacsinou nadol vypinam -podla trailu,ak by som chcel este lahsi bike vyberem baterku do batohu a mam 17kg "endurko" ako som mal aj bio
30.08.2023 - 20:12:00
13
Hosť napísal:
šak som písal - tvoj :D

okrem toho, že nevieš písať :-) (len trápne závistlivo blúzniš) je tu ešte niekoľko daľších argumentov
napríklad nevieš NIKDY priamo odpovedať na otázku,
nevieš sa postaviť priAmej výzve ...
vlastne nevieš toho TEDA dosť veľa :-),
taký malý, ale mimoriadne aktívny "ĺubošblboš" mtbiker fóra :-)
neber si to osobne
30.08.2023 - 20:28:09
10
ja som len taky maly ale ty si až taký velky mimoriadne aktívny "ĺubošblboš" mtbiker fóra :-) , a to sa oplatí :D

a preco miešaš velke pismena s malymi ? nič nevieš :D


Naposledy upravil Hosť dňa 30.08.2023 - 20:43:18, celkovo upravené 1 krát.

30.08.2023 - 20:39:52
00
Bioši zbytocne hania pokrok. Ebike je ako droga. Ak si na neho zvykneš nic ine už nechceš.
30.08.2023 - 20:40:24
00
šak vidím jak LL píše jak tatar tak sa zrejme akurát vrátil z jednej vašej dávky :D
30.08.2023 - 20:45:01
00
"K veci - pre toto mám túto tému rád. Lebo je to také ňuňuňu, ako sa električkári stále snažia o tú najzbytočnejšiu činnosť pod slnkom - dokázať a ukázať nám tie neskonalé výhody motoriek, no my, spiatočnícki biozadubenci, ich nie a nie pochop"

Prelom nastal v rokoch 1764 - 1767, keď James Hargreaves vytvoril ručný spriadací stroj – „Spinning Jenny“, ktorý spracúval naraz 8 nití, ale obsluhoval ho len jeden človek. Vyrobená priadza bola tenká a často sa trhala. Zlepšením tohto smeru bol v roku 1767 Highsov spriadací stroj – „water-frame“, ktorý bol poháňaný vodným kolesom. Takto vyrobená priadza však bola hrubá. Prednosti týchto dvoch vynálezov potom v roku 1779 skombinoval Samuel Crompton a vytvoril stroj „mule“ – čiže kríženca, ktorý bol 20-krát výkonnejší. Tento stroj mohol naraz spriadať až 1000 nití. Vyrobená priadza bola jemná a zároveň dostatočne pevná.

u niekoho nenastal "prielom" ani v r 2023

Konštruktérom nového zdroja energie, parného stroja, sa stal v roku 1784 James Watt. Tento stroj pracoval na princípe stlačenej pary. Mal oveľa väčší výkon ako predchádzajúce parné stroje a využíval sa vo fabrikách na pohon, valcovaní zdvíhacích strojov a iných zariadení. Nastal vek pary. Wattov parný stroj odstránil závislosť na vodnej energii, a umožnil tak stavať továrne na miestach s najvhodnejšími podmienkami.

Pre ďalšie uhlie sa muselo teda viac do hĺbky. Teda až pod hladinu spodnej vody. To zase znamenalo nájsť spôsob ako odčerpávať vodu z baní. Na čerpanie vody z baní sa používal atmosférický parný stroj postavený Saverym a Newcomenom v roku 1712. O tomto stroji sa hovorilo ako o „priateľovi baníkov“. Jeho nevýhodou bola malá účinnosť a veľké straty energie. Priaznivý surovinový zdroj v strednom Anglicku, kde sa popri železnej rude nachádzalo i čierne uhlie, umožnil na sklonku 18. storočia vybudovať rozsiahlu sieť železiarní ...

a už sa mi nechce ďalej pokračovať ....
NIKTO NIKOMU nezakazuje bio bajkovať a ani ho za to neodsudzuje ... dokonca ani
(dosť neodborne a hlavne primitívne) nehejtuje
ale bohapustým PINDANÍM ešte nikto (akýkoľvek) vývoj nezastavil,
koľko percent z Vás šoférovalo auto napr. bez sychronizácie prevodov ?
( volá sa to radenie z medziplynom :-), primár guuuugel poradí) :lol:
bez posilovača, (čohokoľvek) bez air bagu, bez abs, alebo bez napr. akejkoľvek ZŤP pomocnej elektroniky ???
(teda okrem anti E-ivana, on to má doma doteraz - to bola parabola, nie urážka) zase "primár guuugel pomôže :-) "
30.08.2023 - 20:47:52
10
Hosť napísal:
ja som len taky maly ale ty si až taký velky mimoriadne aktívny "ĺubošblboš" mtbiker fóra :-) , a to sa oplatí :D

a preco miešaš velke pismena s malymi ? nič nevieš :D


preto si ŽIAĽ ivan blboš
LEBO:
napríklad nevieš NIKDY priamo odpovedať na otázku,
nevieš sa postaviť priAmej výzve ...
30.08.2023 - 20:49:59
01
keyboard_arrow_up