Pre tých čo im nejde ten odkaz v mojom príspevku, preklad google
Domáce E-bicykle
Jazda na elektrickom
bicykli znižuje riziko srdca a rakoviny, uvádza nemecká štúdia
Používanie elektrických
bicyklov tiež znižuje o polovicu riziko metabolických syndrómov, ako je obezita a zvýšený krvný tlak
zdravotný náklad na elektrický
bicykel mark Suttonod Marka Suttona
11. apríla 2023
v
elektrobicykloch , technike, zdraví a výžive
0
Štúdia . o pozitívnych zdravotných účinkoch jazdy na elektrickom bicykli vzbudila v nemeckej tlači v minulom týždni pozornosť a poukázala na prácu výskumníkov z lekárskej fakulty v Hannoveri, ktorí dospeli k záveru, že pravidelná jazda na elektrickom bicykli môže okrem iného klesať riziko srdcového infarktu o 40%.
Riaditeľ štúdie, Uwe Tegtbur, vyjadril prekvapenie nad tým, ako ďaleko zašli objavené medicínske výhody v rozhovore pre Der Spiegel, s ktorým sa podelil o ďalšie poznámky, ktoré sa v publikovanom článku nenachádzajú. Medzi odhaleniami, ktoré tvoria hlavné zistenia, sa hovorí, že jazda na elektrickom bicykli 12 až 15 kilometrov denne by prispela k zníženiu hladiny cholesterolu, zníženiu rizika stukovatenia pečene, zníženiu pravdepodobnosti vzniku demencie alebo Alzheimerovej choroby a veľmi konkrétne zníženie rizika vzniku rakoviny o 30 %, ako aj polovičné zníženie rizika metabolických syndrómov, ako je obezita, zvýšený krvný tlak a rozvoj porúch metabolizmu cukrov alebo tukov.
V štúdii je známe, že pravidelná, zvýšená srdcová frekvencia severne od 110 úderov za minútu posilní kardiovaskulárny systém. Ako sa už zistilo, rozdiely v percentách HRmax (maximálna srdcová frekvencia) neboli na míle vzdialené. Podľa údajov sa cyklisti posunuli tesne pred 65 % svojho HRmax, zatiaľ čo jazdci na elektrických
bicykloch boli tesne pod.
Z tých, ktorí sa zúčastňujú tejto štúdie, táto alebo vyššia frekvencia zodpovedá medzi 60 % a 80 % maximálnej srdcovej frekvencie účastníkov, čo podľa Tegtbura pre noviny znamená, že „neexistuje lepší
tréning v rozsahu základnej vytrvalosti“ ako ísť na elektrickom bicykli. .
Súbor účastníkov patril k doteraz najväčším študovaným, pričom údaje pre univerzitný tím zaznamenalo 1 879 ľudí z Nemecka; z nich 1 250 jazdilo na elektrickom bicykli a 629 išlo len na pedál. Ako by ste mohli očakávať od verejne vybranej skupiny, jazdci na elektrických bicykloch boli vo všeobecnosti starší a s vyšším indexom telesnej hmotnosti ako používatelia neelektrických bicyklov, pričom mnohí trpeli problémami, ako je opotrebovanie kĺbov, vysoký krvný tlak alebo cukrovka. Okrem toho neboli v skupinách žiadne veľké rozdiely z hľadiska pohlavia alebo celkovej úrovne aktivity.
Údaje sa zbierali prostredníctvom zariadenia na sledovanie aktivity počas štyroch týždňov, pričom inteligentné
hodinky zaznamenávali údaje o srdcovej frekvencii, čas jazdy na bicykli a prejdené vzdialenosti. Pridajte k tomu zber údajov prostredníctvom dotazníkov a výskumníci boli dokonca schopní sledovať mieru nehôd počas 12-mesačného obdobia.
Z údajov výskumníci napočítali 109 nehôd a 157 opísaných ako „takmer“ nehody a medzi používateľmi e-bicyklov a cyklistami neboli žiadne významné rozdiely v miere nehodovosti, iba to, že ženy mali tendenciu byť účastníkmi mierne vyššieho počtu nehôd. nehody na e-bicykloch verzus cyklistické ženy. Faktory, ktoré vedci identifikovali ako možné, že prispievajú k zvýšenému riziku nehôd, boli jazda viac ako 110 minút týždenne a viac ako tri cesty týždenne.
Prečo si ľudia kupujú e-bicykle verzus bicykle?
Vďaka manuálnemu prieskumu publika sa dozvieme o motiváciách každého jazdca pri kúpe bicykla alebo elektrického bicykla, pričom hlavné rozdiely sú „pohodlnosť“, „zdravie“ a „fitness“.
Okrem toho sa zistilo, že jazdci na elektrických bicykloch využívajú tieto vozidlá častejšie, aby nahradili cesty autom, ako cyklisti na pedáloch. V nahradených peších výletoch neboli žiadne veľké rozdiely.
svg%3E v Hannover Medical School Pedelec and Health Štúdia
A čo užívatelia bicyklov?
Štúdia sa nezaoberala len používateľskými údajmi pomocou pedálov a zohľadnením jazdcov na elektrických bicykloch, ktorí vo všeobecnosti jazdia o 6,5 minúty dlhšie na jednu jazdu cez súbor vzoriek, údaje ukázali, že cyklisti častejšie dosahujú hranicu 150 minút týždenne. mierna až intenzívna aktivita. 35 % používateľov poháňaných pedálmi dosiahlo tento cieľ, zatiaľ čo 22,4 % jazdcov na elektrických bicykloch dosiahlo referenčnú hodnotu.
Len pred niekoľkými týždňami spoločnosť Cycling Electric prehľadala web a našla archivované štúdie na tému jazdy na elektrickom bicykli a cvičenia. Príliš dlho pretrvával mýtus, že jazdci s pomocou pedálov necvičia, ale stále sa ukázalo, že je to mylné. Ak by ste si chceli prečítať viac o vede, pozrite si trio štúdií, ktoré sme našli v našom nedávnom kole.
Graf cez Hannover Medical School (MHH). Hlavný obrázok @Bosch eBike Systems.