Jano klames ty, napr. v tomto poslednom prispevku. Cislo STN pre parkovacie plochy nie je 73 6058 ale 73 6056. Neviem ci umyselne alebo nahodou, ale ak by si cislo uviedol spravne, tak by ludia skor nasli, ze norma sa v 2011 opravovala a to tak, ze sa min. sirka stojiska pre vozidla podskupiny O1 a O2 zvysila z 2,25 m na 2,4 m.
Dalej tu este ultrakonzervativna uderka pletie stupen motorizacie s delbou prepravnej prace, generalne dopravne plany s harmonogramami a akcnymi planmi a kadeco dalsie, co sa mi fakt nechce vysvetlovat.
Nech sa to volá aj pätročnica alebo Závery 20. zjazdu cyklokoalície, hlavne mi dajte linky, kde si môžem preštudovať, ako to Bratislava chce do roku 2030 chce zrealizovať. Lebo zatiaľ sľuby z prvej volebnej kampane primátora neboli splnené a v druhej cyklistom radšej nič nesľuboval. Do konca roka 2023 Magistrát zníži objednaný prepravný
výkon od DPB o niečo tesne pod 2%. Presun do MHD sa teda uskutočný takzvaným reverzným spôsobom, vzrastie podiel IAD o cca 1-2%.