Ta ich posadnutost holandskom je uz chora. Nejak nevedia pochopit ze tu to tak nebude ani za 1000 rokov. Ale nie koli cestam ale koli zmyslaniu ludi a samozrejme terennym podmienkam.
iron.hidejednoznacne snaha o prechod cez dialnicu ?
Si mi pripomenul ze moje 300 eurove
tretry uz zas potrebuju opravit podrazku kedze musia vela chodit
Dve pripomienky:
1. Vyšinutý cykloaktivizmus spôsobuje nenávisť medzi skupinami ľudí, pritom väčšina cyklistov, chodcov aj šoférov sú príčetní ľudia. Moja žena jazdí do práce
bicyklom alebo autom. Pracuje ako vodič autobusu MHD. Ak sa normálni ľudia nespoja, tak nám blázni rozvrátia spoločnosť. Poprosím aj v tejto diskusii ubrať na emóciách.
2. Holandsko je fajn, ale je to rovinatá krajina s veľmi hustou sieťou vodných kanálov. Kedysi sa lode ťahali koňmi proti prúdu, práve tieto konské cesty popri kanáloch sa dali logicky premeniť na cyklotrasy. Okrem toho, cesty okolo vodných tokov majú typicke nízke prevýšenie a preto sú pre cyklotrasy najvhodnejšie. Toto by sme mali v Bratislave aplikovať a cyklomagistrály ťahať tadiaľ. Stačí sa pozrieť, kade chodia cyklisti dnes, mnohokrát sú to práve tieto trasy, aj keď je pôvodný vodný tok už dávno zvädený pod zem.