Giant nepotrebujem obhajovat (sam som 4 kusy zlomil) , ale v tomto pripade sa mi to zda byt naozaj problem toho, ze
tlmic je trunnion a nie ze ram je slaby. Klasika by mala v uchyte miernu volu a problem by nevznikol.
Ta kyvka je masivna - jeden kus, loziska tiez dost daleko od seba. Krutit by sa preto nejak extra nemalo (v porovanani s inymi bikami), bocny pohyb je len prirodzena vola (neskor pripadne vakel) v loziskach.
http://www.biker.sk/wp-content/uploads/2018/09/MBK_358_biketest.SB_143.jpgDalsia vec je, ze ty tie
ramy asi vyuzivas pomerne intenzivne (v ramci urcenia) a ta chyba moze byt len male percento, s ktorym sa v systeme pocita a neplanuje sa to riesit. Zvysok oceni (alebo aspon sa tak budu tvarit, ked uz to tlaci marketing
) nizsi pomer prepakovania.
Výsledkom je zmena v pomere prepákovania z 2,8 na 2,5 : 1, veľmi poddajný počiatočný chod odpruženia a zároveň vyššia opora hlbšie vo zdvihu v porovnaní s predchádzajúcim modelom.Nevidim za tym nejake umyselne *urvitko, resp. zanedbanu kontrukciu. Skor snahu nieco zlepsit, pricom niektore negativne dosledky nasimulovat nevies.
Nieco podobne ako toto.