Škoda pár věcí:
- Než jsem se podíval jinde podrobněji (např. tady je více fotek včetně vyndané
baterie https://www.pinkbike.com/news/first-ride-pinion-e-drive-system.html?trk=rss), tak jsem doufal, že baterie bude používat stejné připojení jako současně R.X modely, tedy, že by na současný R.X model šlo použít tu větší 960Wh baterii. Bohužel nepůjde, baterie má provedení konektorů a připojení jiné.
- Samotný motor s převodovkou by se mi líbil. Bohužel to ale přináší zpět jednu nevýhodu, které se většina motorů úspěšně zbavila a to odpor při vypnutém motoru. To je u mě nepřekonatelná překážka, pak je ježdění na limitem přípomoci nepoužitelné a to je velký problém (aspoň tedy pro mě ano). Ono už tak pro trochu pomalejší pláště (nevozím extrém originálních plášťů typu Magic Mary v softu, ale i tak to s aktuálně ježděnými Wicked Will 29x2,6"/Rock Razor 27,5"x2,6" nijak neletí po rovině a kdybych se při těch 27-30km/h přidal ještě odpor motoru navíc...
- Naladění jednotlivých módů. Ten obrovský skok mezi nejvyšší podporou a nižší, to by mi opravdu vadilo hodně, ale to je možné, že ještě buď poladí nebo půjde uživatelsky nastavit. Já mám režimy poladěné, aby skoky mezi nimi byly co nejvíce stejné. Takže mi vychází téměř přesně, že každý skok (ECO->Trail, Trial->Sport, Sport->Turbo) zvedne celkový
výkon (jezdec + motor) o 30% při zachování stále stejného výkonu jezdce.
Tak aspoň mi nemusí mrzet, že jsem letos pořídil druhou R.X750tku.