Presne toto iste som dal 2 mesiace nazad tiež v Unicredite, žiadne upozornenie, nič len si to stiahlo 5+19e.Riesil som to ako reklamáciu bez záujmu riešiť to prozakaznicky. Takže som to eskaloval na NBS ci je takýto postup banky ok, pretože ak majú niečo nazvané cezhraničná platba evokuje to že máš takto uhradiť aj platbu v EUR do Nemecka.vysledok by som mal vedieť do 60dni. Inak CSOB ta napr.upozorni že to máš vykonať ako SEPA platbu podľa IBANu UniCredit nie.
Sak prave, ziadne upozornenie, nejaka napoveda, nic. Len takto zarabaju na neznalosti... Paci sa mi ze si to reklamoval a som zvedavy na vysledok, ja som sa po tom ako som to nasiel definovane v cenniku na to neodhodlal, necitil som sancu uspiet... Ked ratam, pred dvoma mesiacmi, 60 dni.. to uz by coskoro malo byt?
Mne zaciatkom roka bezdovodne zadrzal bankomat inej banky kartu, tak som to hned riesil, blokoval, ziadal novu... Okamzite si strhli poplatok 10€ za vydanie novej, ze co? Za co? Ved som v tom totalne nevinne.. Tak som to tiez reklamoval a vratili mi to, to bol ale teda iny pripad...