1. skladanie nemusi byt o jednom cloveku.
Ked sa spoja 2, popripade viac hlav, tak z toho moze byt este lepsi vysledok.
Ja som len tak cumel, ake na mna Matus postupne vytahoval komponenty, o ktorych som ani netusil. Ked sme hladali napr kokpit/sedlovku…alebo ked to v den odovzdavky zabil sedlom, pricom som ani netusil, ze take existuje. A teraz tam sedi ako rit na serbel a designivo robi z toho uplne iny bike, o uroven vyssie…A sedi sa na nom tak neskutocne, ze ho idem brat aj na
cestak ?
2. osobne nemam na to zrucnosti ani cas, aby som to zlozil sam
3. aj ked sa prekrocil povodny planovany rozpocet, pri kazdom diely, pri ktorom islo o navysenie ceny, som porozmyslal, ci mi ten “slabsi” komponent, nebude casom vadit (to sa uz poznam, ze by som hned od prveho dna rozmyslal, za co by som ho vymenil). A koniec koncov by ma to vyslo potom este drahsie. Teraz je ten
bike tak poskladany, ze fakt tam nemam potrebu nic menit (mozno casom nejaku elektrononiku ?, ale zaklad - ram, kolesa, vidla, s tym si uz nemusim lamat hlavu). Ze sa prekrocil rozpocet, nelutujem ani o cent, lebo bike je o 2 triedy inde ako bol prvy navrh.
4. clovek, co je roky v brandzi, ma uplne ine kontakty na dodavatelov, takze vie zohnat aj komponent, ktory bezny clovek nikde nenajde. Lebo nejaky dovozca ho moze mat skladom, ale ziadny eshop ho nema v ponuke…
5. takze by som to zrhnul tak, ze treba:
a) vediet, u koho si dat zlozit bicykel. Nie len ho fyzicky poskladat, ale aj vyber komponentov. Vo velkom eshope Vam nepridelia cloveka, s ktorym budete mat nakoniec 100 emailovu komunikaciu.
b) treba aby aj zakaznik sam mal uz nejake skusenosti s vyberom komponentov a jasnu predstavu, co chce …hlavne co sa tyka kvality, funkcie a vahy dielov…Doteraz som si skladal
biky sam, takze nejaky prehlad som uz mal.
c) nebat sa “vyjednavat”
P.S. Aj postupne skladanie, popripade vymena seriovych komponentov, je uplne OK
Nie kazdy ma napr. naraz prostriedky… Ja som ta skladal predosle biky…Aj z bazosovych dielov.
Hlavne nech ma clovek z toho radost.