https://www.bikeradar.com/news/team-jumbo-visma-adjustable-tyre-pressure-system/Značka hovorí, že otáčanie
kolies bicykla poháňa valce pumpy, ktorá je držaná v náboji kolesa.
Aby sa ušetrila batéria pumpy, jazdec ju môže vypnúť, keď sa nepoužíva, pomocou pneumatickej spojky na riadidlách, podľa KAPS.
Úzky ventil spájajúci
náboj s ventilom pneumatiky bicykla údajne stláča prúd vzduchu, aby umožnil rýchle nafúknutie alebo vyfúknutie.
Hub sa spáruje s diaľkovým ovládačom na riadidlách cez Bluetooth alebo ANT+. Stlačením tlačidla nahor alebo nadol sa tlak zvyšuje alebo znižuje. Aktuálny tlak je možné zobraziť na cyklopočítači podľa KAPS.
Ak si jednoducho želáte udržiavať rovnaký tlak v pneumatikách, KAPS hovorí, že systém dokáže udržať nastavený tlak v pneumatikách, dokonca aj zjavne pridáva vzduch, keď zaznamená defekt.