Otázka licencií, "vodičáku" atď. Lietanie nie je sranda, tu sú iné normy. Takisto paliva, mazivá, nepoužívajú sa zo sveta áut.
Vzhľadom k tomu koľko polovodičov je cestách, by bolo katastrofa ak by sa dostali do vzduchu...
Autopilot je jedna vec, ale človek má posledné slovo najmä v krízovom momente. Napríklad údržba na ktorú väčšina serie. Lietadlo bez papierov nemá hodnotu, zapisuje sa všetko o údržbe, už po krátkom čase (z pohľadu áut) je mnoho kritických dielov vymenených. Lietadlo sa znova narodí.
Diely sa menia skôr než niečo začne praskať, únava materiálu. Lietadlá čo ukradli Rusi sa s nimi môžu voziť na dvore. Nebudú môcť pristáť v zahraničí. Bez dokumentácie nevhodné ani na súčiastky, keďže nemáš
servis históriu a "motohodiny". (Čítal som zaujímavé diskusie k tomuto)