Som starší človek … Priemerný
výkon mi spočítali na 166 W a maximálny 215 W. Ešte raz si pozri tie dve čísla. Čo myslíš, kto si viac praskne na rovnakej trati a za rovnakých podmienok? Ja na klasike a s vlastným výkonom 150-200 W, alebo e-motorkár, ktorému motorček dáva 250 W?
Pochopil si, aký je rozdiel medzi klasikou a e-motorkou?
Ja som tiez starsi clovek blizim sa k 70, s vacsimi zdravotnymi komplikaciami ako ty. Pokial sa budem riadit striktne textu co si napisal, tak za rovnakych podmienok a rovnakej trati si viac “praskne e-motorkar” ako to ty nazyvas. Rovnake podmienky znamenanaju, ze e-motorkar bez zapnutej pripomoci taha vacsi kus zeleza. Problem je len ten, ze ty a dalsi automaticky predpokladaju, ze ten “E” ide cely cas s motorcekom a vezie si iba svoju ctenu rit.
Ako iny argument starsieho cloveka je to, ze ty si limitovany napr. priemernym vykonom 175 W, ktory si schopny trvale dodavat pocas vyjazdu. Iny clovek - “e-motorkar” s rovnakym hendikepom moze ist do vykonu 175+250. To je cely rozdiel. Cize moze narazovo prekonat vacsie prekazky, zataz, dlzku trate, alebo si dosad co chces. Nepotrebuje riesit, ci je rychlejsi, pomalsi, ide si pre svoje potesenie a radost. Ale to nie je nejaky obhajovaci argument. To, ze prisli ebajky, len umoznilo urcitej skupine ludi sa vratit k tomu, co by za normalnych podmienok nebolo mozne. Bavime sa o MTB.
To je cele. Mier v dusi, viac empatie, vzajomnemu respektu, menej agresivity, tupych hejtov a pekne sviatky.