Proste otvorte svoju myseľ a trosku začnite uvažovať . Však aj mne sa meni intenzita s približujúcim sa vozidlom , no nerobím mu “ nervy “ a znizujem šancu že sa mi za ten stroboskop duševný frustrát pomsti . Že úspora
baterie … srandisti . Ste cyklisti v Kijive či v skvelej centrálnej Európe , kde nie je nikde núdza o napájanie .
A ospravedlňujem sa za “ nekvalitný “ príspevok ktorý vas vyviedol z predvianočnej pohodičky . Pamätajte , dôjde na moje slova a všetky stroboskopy Vam zákažu .
Na druhu stranu, blikanie je ucinnejsie ako svietenie cca 3x vid studia nizsie...
Ano, suhlasim ze blikanie je otravne, ale vzhladom na nehodovost a ako to u nas vyzera na cestach kde sa stretava cyklista s vozidlom je 82m skorsia viditelnost pre cyklistu prinosna...
A 2017 study from Clemson University compared the visibility of flashing and steady rear lights. Using a long, straight road and a curved road, researchers looked at how light choice affected detection distance.
The study found the flashing light was far superior on the straight road, allowing detection of the rider from three times the distance of the steady light. This equated to detection 82m sooner, on average.
Osobne mi radar ani ina blikacka zatial nevadila (ako soferovi) ale asi som este nesiel za nim tak dlho