tie riedke typu 0W20 sú zas klasicky aby auto malo nižšiu spotrebu a logicky aj emisie, lebo s redším
olejom má logicky motor "lahší" chod... hlavne v zimných obdobiach pri studených štartoch atd, kde to može mať aj bonus v nižšom opotrebení... problém niekde v teple... i keď samozrejme motor by si mal držať svoju pracovnú teplotu ale keď je vonku 35+, zapnutá klíma a človek stojí v kolone, tak sa aj sahary púšťajú, tak vtedy ten redší
olej môže byť ešte redší a ľahko si ho už aj cucne cez krúžky.. obzvlášť keď to dá človek do otáčok... čo na atmosferickom ivetecu je niekedy nutnosť, keď sa chce obehnúť atď, tak to bez otáčok moc nejde... ono to nie je chyba, že ten olej ubudne... len si to musí vodič strážiť a dolievať... zas pri niektorých motoroch je opačný problém, že olejová nápln neubúda ale pribúda, lebo sa tam dostáva napríklad nafta... pri starých autách bolo úplne bežné, že bolo v príručke dva druhy olejov, jeden na letnú a druhý na zimnú prevádzku... odvtedy sme ale pokročili, ako aj vo vývoji olejov tak motorov a už to išlo do úzadia, hlavne by sa to asi nikomu nechcelo robiť, keď aj gumy sú pre niekoho záťaž