Kristina To rád počujem že si s Michelinkami spokojná. Ja sa chystám skúsiť na budúcu sezónu na tieto s latex dušami: https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/michelin-power-time-trial-2020
Trochu mám obavu z defektov a výdrže, ale neskusíš, nevíš :)
21.11.2022 - 14:54:10
01
AnitaCok napísal:
Podľa testov presne naopak ako tvrdíš :)
GP 5000 TL 25mm: váha 295g real, valivý odpor 8.3w, odolnosť proti defektom 47 bodov
Schwalbe Pro One TL 25mm: váha 257g real, valivý odpor 11.0w, odolnosť proti defektom 49 bodov

Teda švalbáky sú naozaj ľahšie a kúsok odolnejšie, ale skoro o 3w pomalšie ako GP 5000. Krát dva to máš 6w na dvoch kolesách. Šiel by som jednoznačne do Conti za predpokladu podobnej výdrže. GP 5000 S TR by mali mať odpor 8.4w, čiže prakticky to isté ako 5000 TL.


Zle pozeráš, resp. pozeraš staré dáta resp. staré verzie Conti. Moje GP 5000 S tr maju 257g, schwalbe Pro one tých 270g (v 25mm). Nová conti STr (2022)má podla testu skoro 10W, moja Schwalbe má skoro 11W, to iste Pirelli. Takze presne ako píšem 1-2W rozdiel, čo je v reálnom svete že nič. Takže lepšie okuliare a posielam pesničku.
21.11.2022 - 15:18:43
00
LMS Predtým ako som prešla na bezduše som nedala dopustiť na Michelin Pro4 Service Course. Nič iné som na cesťák ani nechcela. Bola som preto veľmi sklamaná, že Michelinu trvalo tak dlho kým začali ponúkať aj bezdušové cestné plášte. Schwalbe však nasadilo IMHO latku veľmi vysoko a ich model Pro1 je fakt skvelý "allrounder". Conti GP5000S mám iba chvíľu. najazdených necelých 2tis km. Ale tiež si na seba zvykáme. Uvidím aký bude nájazd oproti Schwalbe Pro1.
21.11.2022 - 15:21:31
01
petersa napísal:
Zle pozeráš, resp. pozeraš staré dáta resp. staré verzie Conti. Moje GP 5000 S tr maju 257g, schwalbe Pro one tých 270g (v 25mm). Nová conti STr (2022)má podla testu skoro 10W, moja Schwalbe má skoro 11W, to iste Pirelli. Takze presne ako píšem 1-2W rozdiel, čo je v reálnom svete že nič. Takže lepšie okuliare a posielam pesničku.

u mňa takto na váhe. Všetky vo verzii 622x28. Conti úplne rovnaká hmotnosť dvoch plášťov. Náhoda, ale poteší. Schwalbe rozptyl 12g. Michelin rozptyl cca 5g.

Prílohy:

schwalbe_pro1_700x28_290g.jpg
schwalbe_pro1_700x28_290g.jpg 52.05 KiB thumb_up0thumb_down

schwalbe_pro1_700x28_302g.jpg
schwalbe_pro1_700x28_302g.jpg 60.66 KiB thumb_up0thumb_down

tire_Conti_GP5000S-TR_700x28_275g.jpg
tire_Conti_GP5000S-TR_700x28_275g.jpg 159.96 KiB thumb_up0thumb_down

tire_Conti_GP5000S_TR_700x28_275g.jpg
tire_Conti_GP5000S_TR_700x28_275g.jpg 179.99 KiB thumb_up0thumb_down

tire_Michelin_Power_Road_TLR_28_293g.jpg
tire_Michelin_Power_Road_TLR_28_293g.jpg 175.72 KiB thumb_up0thumb_down

21.11.2022 - 15:27:36
01
Len pre zábavu, to akože amatér pozná rozdiel medzi top plásti roznych značiek? Ja som amatér s nájazdom okolo 500h, ale popravde, že by som cítil rozdiely medzi plášti Conti Str, Schwalbe Pro1, pirelli Sl či Michelin power cup, to fakt nie. Preto je uplne jedno čo si človek kupi, reálne vsetko jazdí rovnako rýchlo, vsetko je plus/minus rovnako odolné, čo sa týka defektov, lebo prerazit sa dá čokolvek.

Kristina: fajn, že je potvrdená moja verzia o lahsích pláštoch Conti Str oproti Schwalbe Pro1
21.11.2022 - 15:30:50
01
Ešte by nebolo od veci, merať na tej istej váhe 🤔😉.....
21.11.2022 - 16:07:37
00
petersa napísal:
Zle pozeráš, resp. pozeraš staré dáta resp. staré verzie Conti. Moje GP 5000 S tr maju 257g, schwalbe Pro one tých 270g (v 25mm). Nová conti STr (2022)má podla testu skoro 10W, moja Schwalbe má skoro 11W, to iste Pirelli. Takze presne ako píšem 1-2W rozdiel, čo je v reálnom svete že nič. Takže lepšie okuliare a posielam pesničku.


Pesničku si pusti sám a okuliare si nechaj. Reč bola o GP 5000 TL a Schwalbe Pro One TL. Presviedčaj ďalej sám seba že 5-6w na dvoch kolesách je nič, ale pochop že väčšina cyklistov radšej zvolí nižší valivý odpor, aj keď to podľa teba necítiť.
21.11.2022 - 16:45:24
01
Ok, keďže som pri Michelinoch nenašiel spomenutú možnosť montážne na hookles ráfiky a ku Schwalbe až tak nemám dôveru, objednám tie Conti GP 5000 S TR asi v 28čke. Ď
21.11.2022 - 16:57:17
02
S Conti 5000 so ziadnou verziou do h...a nesliapnes :) Vsetky su kvalitne, rychle s dobrou odolnostou pred defektmi.
K schwalbe nemam doveru ani ja po skusenostiach na MTB aj na ceste. Mozno zlepsili kvalitu, neviem, ale skusat to uz nebudem. Ale Michelin Power Cup by som urcite rad skusil.
21.11.2022 - 17:04:33
00
Len je škoda že ako zamestnanci Conti, nemáme možnosť vybaviť nie že "sponzorské" ale ani lepšie ceny. Bohužiaľ asi slabá tlačenka :lol:
21.11.2022 - 17:21:58
00
Kristina napísal:
LMS Predtým ako som prešla na bezduše som nedala dopustiť na Michelin Pro4 Service Course. Nič iné som na cesťák ani nechcela. Bola som preto veľmi sklamaná, že Michelinu trvalo tak dlho kým začali ponúkať aj bezdušové cestné plášte. Schwalbe však nasadilo IMHO latku veľmi vysoko a ich model Pro1 je fakt skvelý "allrounder". Conti GP5000S mám iba chvíľu. najazdených necelých 2tis km. Ale tiež si na seba zvykáme. Uvidím aký bude nájazd oproti Schwalbe Pro1.


Tak to súhlas, Michelin Pro4 som jazdil v galuskovej verzii, pocitovo veľmi pohodlné a rýchle. Preto sa veľmi teším na tie Power TT, recenzie majú super (údajne najrýchlejší dušový plášť a váha je tiež zaujímavá). Ale ešte predsa zvažujem Power Cup, sú odolnejšie, lacnejšie a zrejme aj s vyšším nájazdom.
21.11.2022 - 18:43:59
00
bladerunner napísal:
Ešte by nebolo od veci, merať na tej istej váhe 🤔😉.....

Slabý pokus. Rozdiel max 1 - 1,5g. 8)

Prílohy:

Conti_GP5000S_TLR_700x28mm_276g.jpg
Conti_GP5000S_TLR_700x28mm_276g.jpg 206.92 KiB thumb_up0thumb_down

Conti_GP5000S_TLR_700x28mm_277g.jpg
Conti_GP5000S_TLR_700x28mm_277g.jpg 181.74 KiB thumb_up0thumb_down

tire_Conti_GP5000S_TR_700x28_275g.jpg
tire_Conti_GP5000S_TR_700x28_275g.jpg 179.99 KiB thumb_up0thumb_down

tire_Conti_GP5000S-TR_700x28_275g.jpg
tire_Conti_GP5000S-TR_700x28_275g.jpg 159.96 KiB thumb_up0thumb_down

21.11.2022 - 18:44:58
00
Na gaint rafoch idem pro one a zatial spokojnost, dal dom im prednost pred conti t sr ktore boli ovela drahsie
21.11.2022 - 19:31:42
00
Kristina napísal:
Slabý pokus. Rozdiel max 1 - 1,5g. 8)

Nechápem komentar, šak si práve potvrdila, čo som sa snažil svojim príspevkom naznačiť….a to, že tie váhy nie sú úplne presné a nemusia úplne rovnako vazit…..
21.11.2022 - 19:50:34
00
Mojím komentárom som sa ti snažila naznačiť, že rozdiel 1g na 275g plášti na jednej alebo druhej váhe je v tomto prípade iba na úrovni štatistickej chyby. Väčší rozdiel urobíš naliatím nerovnakého množstva tmelu do plášťa.
A reč bola hlavne o porovnaní udávaných hmotností Schwalbe a Conti.
21.11.2022 - 20:03:29
00
keyboard_arrow_up