Ahojte, bola to záručná výmena s dopatkom. V auguste 2021 som si zaobstaral Fenixy 6X sapphire. Po softvérovom update asi mesiac dozadu mi prestali fungovať notifikácie v spojení s mobilom. Pokračovalo to. Po pár reštartoch a novom spárovaní všetko správne fungovalo asi týždeň. Po pár dňoch sa začala veľmi rýchlo vybíjať
baterka - zo 100 na nulu za deň. Zas, odovzdanie firmvéru do XC200 a pár reštartov a reset do výrobných nastavení to napravil. Naozaj neviem čo konkrétne bola príčina. Prebehlo pár dní a nastal sek ktorý som už nedokázal vyriešiť "hlúpym" reštartom a resetom. Prestala fungovať synchronizícia cez wifi a USB. PC už
hodinky nepoznal. Odhlásil som sa teda z beta programu, synchronizácia cez BT s mobilom stále fungovala, takže po nejakej dobe sa firmvér aktualizoval na posledný stabilný, no wifi a usb nefungovalo, nepomohlo nič. Takže som hodinky poslal do Garminu s prosbou o záručnú opravu. Odpovedali asi v tom štýle, že 6X-y už nevyrábajú a ak som ochotný doplatiť 200 éčiek môžu mi na výmenu poslať sedmičky... Tak teda pre čo nie... Je to jeden z príkladných prístupov, ako si udržať zákazníkov,,, To že si budem musieť na opravu vyriešiť zálohu, je vedľajšie.