Cauko, tiez mam Aurisa TS, 1.6 benzin 97kw. A s tym posedom je to pravda. Mam 190cm a ak mam mat ruky na volante tak ako treba, mam dost pokrcene nohy, oproti posedu v inom aute, kde si viem dat volant este blizsie k sebe. Aj
sedak je dost kratky. Ale uplne zle to neni, len by to mohlo byt lepsie.
Cesty do 3h je OK.
Na dlhe trasy (dialnice) by som si to auto nevybral veru, na dialnici tomu chyba krutak. Pri dakom serioznejsom stupani je 4ka standard pri 140km/h na tachaci aj bez nalozeneho auta (2 ludia) Ak si s tym ok,
brzda nebudes, ale potom to uz bliaka riadne a neni to komfortne pre posadku. Tym sa dostavam k tomu co mi na tom aute asi najviac vadi - (ne)kvalita odhlucnenia a tiez radio/audio je uplne chrastitko. Ked silno prsi, na streche bubnove koncerty, holy plech bez akehokolvek odhlucnenia. Sem tam dake zavrzganie, ale nic extra. Tiez som riesil vrzganie sedadla vodica, menili mi molitan a odvtedy pokoj.
Ako primestske auto je to super, tam nemam vyhrady. Na dlhe trasy a najma dialnice kompromisne, vykupene vybornou spolahlivostou a nizkymi prevadzkovymi nakladmi. Vykon OK, ale az od 4000rpm, dovtedy je to lenochod ak potrebujes aj zrychlit/obehnut. Na bezne jazdenie v hustej premavke to samozrejme ide ok a nemusis s tym
cvicit a je to vtedy aj tiche.
Kufor OK, ale miesto vzadu podpriemer na danu dlzku auta. Na sirku komfortne pre 2 ludi, ale to je podla mna v beznych autach standard. Sadne si za mna v poho 180cm clovek.
Suma sumarum, na pravidelne a caste dialnice neodporucam, inak ano ak si ok s mensou akustickou pohodou a v pripade potreby vyssej dynamiky aj s vytacanim.