Tak som to opäť preveril. Koleso Fulcrum Race 3 DB. Centrované pred mesiacom. Odvtedy najazdené cca. 800 km. Napätie som meral s Park Tool TM-1. Axiálnu odchýlku digitálnym odchýlkomerom. Meral som na strane kde je 7 špicov. Zmeral som napätie na nafúkanom kolese, následne axiálnu odchýlku,
koleso vypustil, zmeral odchýlky a nakoniec zmeral napätie, aby náhodou nedošlo k nejakým zmenám. Koleso má rôzne nálepky, takže sú tam nejaké nepresnosti, ale je to v tomto prípade irelevantné, keďže som axiálnu odchýlku meral v rovnakom mieste.
Špice majú po nafúkaní naozaj nižšie pnutie. A naozaj mi to príde logické. Mám tam nejaké rozdiely v tabuľke s napätím, ale som to moc neriešil, či ukazuje 22,2 alebo 23.3. Je to zaokrúhlené. Napätie je po nafúknutí nižšie cca o 5%.
A axiálne hádzanie sa tiež zmení. Po prvej jazde keď si to sadlo som to kontroloval a bolo to horšie. Teraz to dopadlo prekvapivo lepšie. Ono tie
kolesá dostávajú pri každej jazde riadne rany. Akceptujem väčšie odchýlky. Raz je to horšie, inokedy lepšie. Zatiaľ spoko.
Príloha:
TM1.jpg
92.32 KiB
thumb_up0thumb_down