Príloha:
Komentár súboru: Takto sa to začalo
IMG_20220630_104604.jpg
226.49 KiB
thumb_up0thumb_down
Dnes pri návrate z úžasnej
bajk dovolenky, pár km od domova po stretnutí s nepozorným vodičom...
Tak po takmer 2 mesiacoch mám azda dobojované. Dopadlo to nakoniec premňa najlepšie ako mohlo, poisťovňa uznala totálnu škodu a ja mám vďaka tomu znova nový bajk a pozostatky starého tiež. Samozrejme to nebolo zadarmo, chcelo to niekoľko telefonátov, niekoľko mailov, dokázať nerentabilnosť opravy a kopec nervov......
v SKRATKE: Po obhliadke bajku poisťovákom stanovená cena náhradných dielov a ceny opravy 1700eur (Vidlica,koleso,brzdový kotúč,predná brzda,plášť, cena opravy podľa ich tabuliek), Likvidátor poisťovne bol s touto cenou opravy stotožnený, no ja som trval aj na kontrole rámu. To som musel samozrejme vybaviť v Canyone, kde super bezproblémová spolupráca, ústretovosť, celkom rýchlo vybavené aj napriek potrebe odosielať to kuriérom. Následne mi vystavili predbežnú cenu opravy samozrejme po odporúčaní vymeniť
rám cez ich crash replacement 1200 eur + ostatné zničené komponenty: prestavba rámu, predné koleso, brzdový kotúč, predná
brzda a
plášť na celkovú sumu cca.2900 eur.
Následne som sa musel prepracovať opäť k likvidátorovi aby sme to po všetkých týchto záležitostiach -náležitostiach dotiahli. No a doma je už pár dní aj nový bajk ktorý hádam pojazdím pekných pár rokov.
Postrehy: poisťovňa má síce online služby na svojej stránke kde ti nakážu poskenovať dokumenty, no nemysli si že to tam majú aj automatizované...všetko pekne nahlás -samozrejme cez infolinku, k inému číslu či kontaktu priamo na zodpovedných sa nedostaneš.
Vyber si lepší čas svojej nehody-nie v dovolenkovom období
Nedaj sa odradiť, bojuješ o svoje prašule
Spolupráca s Canyon týmom na jednotku, poslali predbežnú kalkuláciu opravy, keď to nestačilo, zabezpečili kuriéra, urobili obhliadku bajku, poslali opäť kalkuláciu opravy, poslali bajk kuriérom naspäť...a to všetko v dnešnej dobe zadarmo...
A prečo som napísal na začiatku že "mám azda dobojované"? Ešte mi u nich (v Allianze) visí nepreplatená faktúra na náhradné vozidlo ktoré som mal 30dní ......zatiaľ ma to stálo asi 5 dokladov-listín, 1 telefonát na zákaznícku linku a 1 mail na ich kontaktnú adresu, tak asi už chápete prečo to "azda"....