Na uvod sorry za OT ste mi vsedci svadkom, ze som to nevyvolal a dufam, ze to admin zmaze. Ale zo slusnosti reagujem.
Uplne suhlasim zo vsetkym az na
.... na aute v beznej premavke len drzis volant a taketo "kvanta rieseni mini krizovych" situacii jednoducho nezazivas lebo to ci prejdes zabu je ti uplne jedno. preto tvrdit ze ucenie sa jazdit v aute a na
bicykli je rovnocenne je uplne hlupe...
Preco automaticky predpokladas ze vodic automobilu len drzi volant a je mu jedno ci prejde zabu. Urcite je takych majorita ale nie vsetci. A ver mi majorita cyklistov tiez nejazdi ako si popisal hore. Nevedia ani poriadne pouzivat brzdy, nie to nieco preskocit. Nevedia vyst a zist z obrubnika. Tu na mtbiker nie je reprezentativna skupina. To je ako by si povazoval niekoho z tunerskeho fora za reprezentativnu skupinu vodica automobilu.
Ak ches porovnavat cyklistu ako pises co preskakujse slepuchy a snazi sa zlepsovat to je u vodica auta tuner co maka na svojom aute a po nociach chodi na zrazy k Danubii a preteka po petrzke. V lepsom pripade chodi na okruh a trenuje tam. Motokarove okruhy su mu druhym domovom. Skolu smyku absolvoval do roka po autoskole a prve auto mal skor ako mal vodicak.
Vodic co na sebe drie je proste vodic co na sebe dire je jedno ci na
biku alebo aute. Vodic co zraza zaby, slepuchy a len drzi volant to robi aj na biku aj na aute.
Dost casto ten vodic auta je aj vodic bicyklu, a stav sa, ze k obom pristupuje rovnako a jeho schopnosti su v oboch cinnostiach na podobnej urovni.
Ak mam najst dovod preco ucenie sa jazdit na aute a na biku je rozdielne, tak len v moznostiach, kde to robit. A v legislative ktora ta pri tom obmedzuje. Tiz mozno v pristupe k informaciam.
To ale nijako nevyvracia moj bod, ze ked drzis v ruke volant alebo
rajdy si zodpovedny za to aby si bol ten najlepsi vodic ako ti tvoja telesna schrnaka umoznuje. A tam to cele zlyhava. Kazdy si mysli, ze je dost dobry az kym nezisti ze nie je a v tedy obvikle dochadza k tragediam. Malo kto na sebe maka a to je chyba.