Ja neviem ci toto uz nebude mimo temy. Ako riesite vy co ste kupili bajky niekde dalej zaruku? Vzdy s predajcom? Lebo je alternativa kupit aj mimo SK, ale to co mi prislo hned na um je zaruka. Resp, ti co ste kupovali
bajk niekde dalej, ake s tym mate skusenosti?
Dik L.
Pristupujem k tomu pragmaticky, teda:
1. musí sa to proste oplatiť /nielen cena, ale aj samotný bajk, konfigurácia, model/
2. ak by sa mi stalo niečo fatálne /motor, rám/, zaplatím si za pár eur /10-15-20?/ kuriéra, ktorým to pošlem tam, kde som to kupoval
3. ak sa mi pokazí niečo MIMO pohonu, opravu si zaplatím a dám si to urobiť v hocijakom servise, lebo stále je to len obyčajný
bicykel s rovnakými komponentami, akurát pohon je naviac
Pravidelne pozerám videá z MTBiker, aj od jedného čecha, ale zatiaľ som vôbec nemusel do bicykla zasiahnúť, napr.
hlavové zloženie som ešte nerozoberal, nič nevŕzga, nič nemá vôle.
Mám 2 momentové kľúče aby som pokryl od 2 do 120 Nm ak by bolo treba niečo rozobrať, dotiahnúť. Brzdové doštičky som menil už asi 4x, na jar preperiem a premažem reťaz, preventívne ju premeriavam /novú už mám kúpenú/. Defektov som už zopár opravoval.
Zatiaľ 5-ta sezóna k plnej spokojnosti bez akéhokoľvek servisného zásahu. Nič nevŕzga, neklepe. Prehadzovačka radí stále na 100% rovnako, vôbec som ju nedonastavoval. V kapsičke mám všetko v ručne vyrobených kožených púzdierkach z pravej kože /nitovačku, kliešte, spony, spojku, proste komplet vybavenie na ďaleké "sólo trasy", lepiacu súpravu v krabičke vyloženú molitánom. Raz som pol hodiny pátral, čo mi poklepkáva a zistil som, že sa mi "odomkla" veľká roľnička /magnetické pútko uzamykania sa odoplo/.