Vlastnim doma 2x CTM a tak som oslovil tuto znacku, ci je mozne reklamovat
bicykel u najblizsieho auorizovaneho predajcui a nie u toho, kde som bicykel zohnal. V dnesnej dobe je mozne, ze si vysnivany bicykel donesite z druheho konca republiky, alebo dokonca z CR napriklad. Ja som svoj zohnal 50km od miesta mojho bydliska, aj ked CTM predajnu mam priamo v meste.
Odpoved bola nie, reklamovat mam tam, kde som zakupil, co dost zrazilo znacku CTM v mojich ociach.
Otazka znie, ci je toto bezna prax aj u inych znaciek, pretoze v inych segmentoch byva bezne, ze ak je raz vybudovana znackova
retaz servisov/predajcov danej znacky je uplne normalne servisovat vyrobok kdekolvek a nie tam, kde som ho kupil.
Nehovoriac o tom, ze castokrat predajca aj tak posle ten bicykel vyrobcovi na servis.
Mne to pride ako buzeracia ak znacka trva na takychto podmienkach, ze ja sa mam kvoli reklamacii trepat mozno stovky kilometrov niekam kvoli takymto neprozakaznickym podmienkam.
Ak by sa ukazalo, ze ina znacka taketo podmienky nema a naopak vychadza zakaznikovi v ustrety bol by to pre mna silny argument kupit bicykel prave takejto znacky.