Píšem iba pre info, pre záujemcov o Izzo. YT Izzo mám od r. 2021, model 2020, najnižší model (model COMP), veľkosť XL (moja výška 190 cm), veľkosť mi sedí. Zadná stavba je ešte karbónová, model 2021 je drahší asi o 4 stovky, výbava rovnaká a zadná stavba hliníková. Kúpil som nejakú uskladnenku (možno vrátený bicykel), alebo to bola vrátka, takže bike bol doma relatívne rýchlo (do 3 týždňov). Kúpa bicykla bez problémov, zaplatené cez účet, trošku im viazla komunikácia, odpovedali asi až po týždni. Bike bol v dobrom stave, kvalita spracovania vyzerá dobre, mám ho necelého pol roka, jazdený tak 3/4 mesiace, takže neviem ešte posúdiť koľko to vydrží. Vymenil som kolesá, brzdy,
gripy a pedále. Duše pôvodné boli ako z papiera, 1 praskla pri fúkaní
kolesa na celkom nízkom tlaku (je možné že bola závada vo ventile, lebo išlo fúkať dosť ťažko a duša sa proste roztrhla). Klasika - nefungoval uzáver zadného tlmiča, po maili na YT oddelenie napísali 3 riešenia - pomohlo uvoľnenie/dotiahnutie predpätia lanka (reguluje sa priamo na lanku), práca na 2 min.. Skontroloval som pre istotu všetky imbusy, či majú požadované momenty a nie sú povolené. Ochrana rámu na spodnej rúrke je dosť slabá, oblepil som to ďalšou fóliou, zadný trojuholník má gumy, ale taktiež si pýta ochranu, lebo sa to celé otlčie od malých kamienkov, ktoré odskakujú od zadného kolesa. Origoš gumy Maxis Forecaster držia slušne tlak ako bezdušové bez tmelu, grip majú slabší, sú to také trailové rýchlejšie dezény, predné koleso by som vymenil za niečo čo lepšie vedie stopu. Sram 1x32 by som vymenil za 1x30, som zvyknutý chodiť do kopca naľahko pri vyššej kadencii, najťažší prevod zase skoro vôbec nepoužívam, ale to sú osobné preferencie. Tlmič fox a predná
vidla pekne žehlia, moc to nehúpe, nie je tomu čo vytknúť, naopak v teréne veľmi dobre žehlia nerovnosti a radosť s tým chodiť. Po zamknutý zadnej stavby sa bicykel chová ako HT. Sedlo je na mňa tvrdé, treba nosiť plienky do gatí, alebo vymeniť za iné sedlo. Pedále origoš iba základné a lacné, treba dokúpiť. Zatiaľ nie je s bikom problém, nešetrím ho, ale zároveň sa o neho aj starám (klasika vidla, tmlič, sedlovka, reťaz, brzdy).