hlavne ale o jeho víťazstve rozhodol mnohohodinový top diesel na rovine, ten den najlepší najmä v záverečnej hodine ked superťahom v
sedle odišiel mnohým ktorí ho skúšali stiahnuť zbytočnými nástupami zo sedla - zas máš skreslené predstavy o realite, objektivite, v závere rozhodol hodinový FTP výkon, nie niekolko sekundové nástupy velkým výkonom zo sedla, MVDP , ... mali rozhodne väčší
výkon pri nástupoch zo sedla ale proti top dieslu - lepšiemu výkonu v sedle Baarleho im neboli tieto nástupy nič platné
rozdiel P a NP nehovorí o veľkom počte jeho nástupov zo sedla ale o veľkom počte striedaní dlhších úsekov menším výkonom /jazda v balíku zväčša po asfalte/ trate v sedle s niekoľko minút trvajúcimi intenzívnymi úsekmi na pavé tiež v sedle, tiež to ukazuje na veľký rozdiel menšieho výkonu v prvej tretine, polovici pretekov oproti druhej veľmi intenzívnej časti