Ako som písal, pozeral som mapy.cz a ukázalo mi to aj iné trasy. Bráni niečo človeku napríklad odviesť sa MHD do Záhorskej a po tej cyklotrase ísť na Devín? Alebo ísť do Stupavy a podľa mapy.cz po Stupavskej a Záhoráckej magistrále do Devína? Určite to máte všetci lepšie prejazdené ako ja. Čo je to decko? 2 roky? 17 rokov? Na oboje sa dá aplikovať pojem decko. Ak sa ma to človek necíti, nech tam nejde. Je ďalších XY destinácií, kam človek môže ísť bez toho, aby tam stretol auto.
Všetci tu oslavovali, že je zákon o 1.0/1.5m odstupe. Prosím máte ho, tak jazdite. Však je odsúhlasený väčší odstup ako keby tam bol cyklopruh súčasťou cesty. Vkuse počúvam neviem, nedá sa, nie sú podmienky, oškrem si 300€ karbónové tretry, je tam kamienok, a chvíľu na to tí istí ľudia jazdia po stavenisku, do rôznych zákazov, prehadzujú
biky cez ploty, jazdia v chránených oblastiach atď. V Rakúsku na 25c plášťoch cez pole nie je problém po blate, na Slovensku po ceste, kde sú nejaké praskliny, tak treba 170mm zdvihy a 2,8 palcové plášte. Spúšťať sa 60+km/h dole z Bieleho kríža a míňať o pár cm ostatných chodcov a cyklistov, to áno. Tak isto jazdiť v balíku na hrádzi po celej šírke, však v protismere uhnú, není problém, letieť po nábreží 40+km/h medzi chodcami není problém, to isté zmiešaný chodník pri Chorvátskom ramene. Ale ísť na cestu s tým, že auto ma musí minút minimálne o 1.0m a môže ísť max 50tkou, to už nie, toho sa bojíme. Teraz cez víkend som bol bikom na Devíne a vracal som sa už za tmy. Naschvál som to rátal. Len 3 z 26 cyklistov, čo som za tmy na Devínskej ceste stretol mali svetlá. To že niektorí jazdil v trojici vedľa seba ma už ani nevzrušuje. Ale zlý bude ten šofér, čo na nich nebude brať ohľad a nemá vešteckú guľu, lebo však ma predvídať.
Kľudne ma zhejtujte za moje názory, ale taká je realita.