Caute gravel parta, dnes som konecne spravil svoju oblubenu trasu na novej soot 90tke. Mam tam este schwalbe ģ-one allround. Zaujimave
plaste prekvapivo podrzali aj v strku a na mokrom zablatenom asfalte, co ma ale docela prekvapilo bolo zutie na predom kolese pri nizsom tlaku okolo dva bary. Hlavne pri ostrom zatacani. Tufo thundero a swampero mi to az tak nerobilo. Bolo tam aj nejake blato tak som vypustil. Po nafuknuti na tri bary sa spravali zase dobre. Ako celkom slusne plaste. Inak 90tka ma fakt pekny ram, grafiku a lak. Ani Cannondale alebo Kona by sa zan nemuseli hanbit Jednoplacka je super, konecne mi to netrieska... Strkot bowdenov v rame obcas pocut (hlavne pri radeni) pri slapani a skakani som si nic nevsimol. Neviem ci to je plastami alebo ramom ale mam pocit ze predok je maksi, lepsie tlmi na soot 90tke ako na soot 30tke. Uvidim ked tam dam tufa na 90tku co to bude robit. Este taky postreh k velkostiam, najskor som jazdil soot 30tku velkost L. Ta mi bola trochu velka, ale po
sedlovke bez offsetu a o 1cm kratsom predstavci to bolo oki. Teraz mam 90tku ale M a nic som nemenil a zda sa mi byt dobra. Ako ano menil som, mam na nom karbon sedlovku tiez.bez offsetu lebo lepsie tlmi jak hlinikova ale sedlo je najviac dozadu jak sa da... Mam 183cm a pomerne dlhe nohy.