Muso Malorka nie sú len len profesionálne tímy, čo tam trénujú. Ale aj bežný domáci, čo jazdia či už rekreácia, alebo ako doprava. Ja som paradoxne stretával 1-2 ľudí, čo šli športovať, neviem, či som niekedy videl 4 pohromade.
14.02.2022 - 13:06:22
00
Len taky povzdych... Poniektori asi nikdy nepochopite, ze na trollov sa nema reagovat. Tri tyzdne dozadu tu tento troll vyplakaval ako nedostal prednost od cyklistov na cyklotrase a teraz tu obhajuje nedodrzanie bezpecneho odstupu pri predchadzani cyklistov na cestnej komunikacii, lebo vraj ohladuplnost treba z oboch stran. Cize inak povedane cyklista ma byt ohladuplny k motoristovi, aby motorista nemusel ani len dat nohu z plynu, lebo to je jedina ohladuplnost o ktoru tomuto trollovi ide. Pochopte, ze je tu len preto, ze cyklistov priam az nenavidi a vodicov protezuje. Cielene si vybera situacie kde moze ukazat aki su cyklisti nedisciplinovani a co vsetko robia nespravne a tym sa snazi vytvarat obraz o celej cyklistickej komunite. To je cela jeho agenda - sirenie nenavisti voci cyklistom. A co je horsie - nerobi to len na tomto fore, ale aj medzi motoristami. Objektivna diskusia s takymto trollom je nemozna, tak neplytvajte casom a energiou. Prave kvoli takym ako on sa labilni psychopaticki jedinci za volantom citia v prave a maju dojem, ze obmedzit / ohrozit cyklistu je normalne. Kym ludia za volantom nepochopia, ze oni su na cestach ti nebezpecni pre ostatnych (nemotorizovanych) ucastnikov premavky, tak sa nic nezmeni a tento troll robi vsetko pre to, aby motoristi povazovali cyklistov na cestach za skodnu a nenavideli ich co najviac a co najdlhsie. Myslite na to prosim ked budete mat opät chut na diskusiu s trollom...
14.02.2022 - 13:20:40
07
Ja som si minule urobil taký test na vodičov. Išiel som okreskou II/572 čo ide cez Studené, Štvrtok, Lehnice do DS. Nie je moc široká a navyše tam neexistuje žiadna krajnica. Iba klasický okraj vozovky. Takže odstup tak do 0,5 m, keďže ani ten okraj nebol zrovna kvalitný. A vždy keď som počul blížiace sa vozidlo za sebou, tak som sa začal otáčať a pozerať za seba viackrát ako sa blížil. Robilo to celkom zázraky, všetci, ktorí videli ako sa začínam vrtieť akoby som chcel zmeniť smer, odrazu začali predchádzať v ľavom pruhu a keď išli vozidlá oproti tak spomalili na moju rýchlosť a obehli až, keď nešlo nič oproti. Pôvodne som nešiel jazdiť s týmto úmyslom výskumu správania sa vodičov, ale tesne za Studeným ma len tak-tak, že neštrajchol jeden magor, ktorý silou mocou musel predchádzať, keď šli autá oproti. To ma proste vyburcovalo. Stopu som nemenil štýlom, že by som šiel do stredu pruhu. Tú som si viac-menej držal s odstupom od okraja, nech mám aj nejaký manévrovací priestor. Tá cesta je pritom prehľadná a vidí sa ďaleko pred seba. Dokonca aj v esíčkových úsekoch je trhaná čiara, keďže vidieť všade. Nie je tam žiadny porast a stromoradia.
14.02.2022 - 13:28:38
11
Jezus predpokladám, že nájdete tú obhajobu. Ďakujem.

Pre ukážku, chodec porušil predpisy, ale zodpovedný za nehodu nie je podľa organizácie, čo chce navrhovať zákony. https://www.facebook.com/214076798619567/posts/5782438745116650/?app=fbl
14.02.2022 - 13:52:48
00
JOLI napísal:
Ja som si minule urobil taký test na vodičov. Išiel som okreskou II/572 čo ide cez Studené, Štvrtok, Lehnice do DS. Nie je moc široká a navyše tam neexistuje žiadna krajnica. Iba klasický okraj vozovky. Takže odstup tak do 0,5 m, keďže ani ten okraj nebol zrovna kvalitný. A vždy keď som počul blížiace sa vozidlo za sebou, tak som sa začal otáčať a pozerať za seba viackrát ako sa blížil. Robilo to celkom zázraky, všetci, ktorí videli ako sa začínam vrtieť akoby som chcel zmeniť smer, odrazu začali predchádzať v ľavom pruhu a keď išli vozidlá oproti tak spomalili na moju rýchlosť a obehli až, keď nešlo nič oproti. Pôvodne som nešiel jazdiť s týmto úmyslom výskumu správania sa vodičov, ale tesne za Studeným ma len tak-tak, že neštrajchol jeden magor, ktorý silou mocou musel predchádzať, keď šli autá oproti. To ma proste vyburcovalo. Stopu som nemenil štýlom, že by som šiel do stredu pruhu. Tú som si viac-menej držal s odstupom od okraja, nech mám aj nejaký manévrovací priestor. Tá cesta je pritom prehľadná a vidí sa ďaleko pred seba. Dokonca aj v esíčkových úsekoch je trhaná čiara, keďže vidieť všade. Nie je tam žiadny porast a stromoradia.


Presne to som robieval keď syn začínal jazdiť na cesťáku a šli sme nejaký kúsok frekventovanej cesty. Keď išlo v dialke auto, tak som robil "opilca" - proste som hádzal trochu vlnky, malo to presne takýto efekt. Lepšie ako radar ;-)
14.02.2022 - 14:46:40
02
Jezus vie, co ma robit ci nerobit. Staci si precitat prve dve vety jeho prispevku. :) Akakolvek reakcia (i argumentacne podlozena) by bola krmenie.
I ja len tak do vetra...
Prosim nereagovat, uplne postaci (dis)like.

Edit 15:03 : ani to nie je povinne :)
14.02.2022 - 15:02:04
00
chodec porušil predpisy, ale zodpovedný za nehodu nie je


Nevymýšľaj, nikde tam nie je žiadne tvrdenie či názor, že by tá chodkyňa nebola zodpovedná za nehodu.
14.02.2022 - 21:49:30
00
Dal som to prečítať 10 ľudom. Každý daný text vyhodnotil tak, že, CK tvrdí, že síce chodec porušil predpisy, ale zodpovedný za nehodu je šofér vozidla.

Ale chápem, hejtovanie mojej osoby a motoristov je tu národný šport.
14.02.2022 - 23:04:31
00
Jano1987, tak potom sú tí 10 ľudia analfabeti, pretože nič, ale vôbec nič v tom texte nenaznačuje, že by CK zbavovala chodkyne zodpovednosti. Explicitne píšu:"Nerozporujeme porušenie predpisov zo strany chodkyne, ktorá vošla na vozovku mimo priechodu, kde neprechádzala kolmo na jej os a aj v dobe zrážky bola niekoľko centimetrov vedľa priechodu,".

CK v celom statuse iba pripomína, že zodpovedný je aj vodič a hlavná pointa statusu spočíva v úplne inom - v tom, ako to celé opisuje polícia.
15.02.2022 - 08:35:58
01
CK jasne napísala, že síce chodkyňa porušila predpisy, ale keby spravil šofér týchto XY vecí, tak by sa nič nestalo. Jasné presúvanie zodpovednosti na vodiča vozidla. Nikto z tých 10 ľudí nie je analfabet a 4 ani nemajú vodičák. Potom by muselo byť analfabetom asi aj tak 30 ľudí na stránke CK, ktorý daný príspevok kritizovali (nejakým zázrakom z cca 120 komentárov tam cez noc zmizlo tak 40 príspevkov). A to neboli všetko len odporcovia cyklistov, ale aj veľká časť ľudí, čo nemá problém obhájiť si jazdu na bicykli po chodníku, v jednosmerke v protismere, bez svetiel v noci, jazdu pod vplyvom alkoholu, nezastavenie na STOPke a podobne.
15.02.2022 - 10:54:20
00
Prosím, môžte mi toto vysvetliť? Správnu odpoveď viem ale ani jednej možnosti odpovedi nechápem...

Prílohy:

Screenshot_20220217-123038.png
Screenshot_20220217-123038.png 104.15 KiB thumb_up0thumb_down

17.02.2022 - 12:33:53
00
to robil Dankov bratranec..nechapem tomu ani ja :D
17.02.2022 - 12:58:17
00
Jednoduche ;)
17.02.2022 - 13:08:18
00
Z toho mi jednoznacne vychadza, ze na jednokolke nemusis riesit jazdne pruhy
17.02.2022 - 13:15:39
03
Tie 'jazdne prudy' sa nevztahuju ku kolesam, ale k vozidlam. Inymi slovani, pruh je to, kde vedia ist za sebou 3+kolesove vozidla.
17.02.2022 - 13:32:04
03

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektronika a svetlá / Svetlá)
keyboard_arrow_up